pozytywna
rozwiń
Kupiłam komodę Bella w Grand luxury plaza i nie mogę się na nią napatrzeć. Za każdym razem dostrzegam jakiś nowy detal.
Wystawiona 15-05-2013 12:40
przez jagoda (178.42.147.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szczerze polecam meble z Grand luxury plaza.
Wystawiona 30-04-2013 14:13
przez Rożek (83.9.3.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep i meble. Polecam!
Wystawiona 29-04-2013 19:32
przez okina (178.42.109.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Wzorowy sklep. Dobry kontakt, szybka realizacja zamówienia. Super meble.
Wystawiona 02-04-2013 15:32
przez king (83.24.91.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep, świetne meble. Nic dodać, nic ująć.
Wystawiona 21-03-2013 20:09
przez dziGa (83.24.92.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Miło mi wystawić tak WIELKI pozytyw. Komplet wypoczynkowy jest prześliczny, cała transakcja przebiegła pomyślnie.Polecam wszystkim tą firmę, a sam jeśli w przyszłości będę kupował 2gi komplet na pewno zgłoszę się do was.Pozdrawiam !!!
Wystawiona 14-03-2013 11:23
przez Dani (95.49.211.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Bardzo wysoko oceniam jakość obsługi klienta oraz produktów (biurko gabinetowe Broker).
Wystawiona 07-03-2013 14:53
przez Yusty (83.9.236.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli .
Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto .
Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały.
Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej .
Nie polecam
Wystawiona 20-02-2020 12:55
przez Anna (109.173.150.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33
przez Martyna Menc (83.6.54.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.