negatywna
rozwiń
Firma zrobiła nam podłogi, ale podłoga pękła i nie reaguje na reklamacje. Przybędą to naprawić, nawet nie odbierają telefonów i nie komunikują się. Dlatego nie można go polecić. Ponadto nawet nie chce wystawic faktury za pracę.Odpowiedź z dnia 23-05-2020 07:26
Panie Robercie obraża nas pan na każdym portalu. Nic panu nie będziemy naprawiać bo swoją usługę wykonaliśmy dobrze. W całej swojej opinii pominął pan takie fakty:
- pękł panu kawałek posadzki przy montażu drzwi wejściowych, montażysta wbijał klin pod ramę drzwi napieprzając młotkiem bez zastanowienia, więc kawałek posadzki się uszczerbił
- drugie miejsce usterki to ubity róg posadzki w oknie balkonowym, kiedy przyjechaliśmy to zobaczyć okazało się że pod spodem jest styropian leżący na peszlu, czyli wiszący w powietrzu, więc pęknąć musiało, skoro jednak to odkuliśmy to również to ponownie zalaliśmy.
Za naszą fatygę nie usłyszałem nawet dziękuję, a powinienem dodatkowo obciążyć, ale rozumiem tą sytyację, budowa w Czeskim Cieszynie u Czecha, my polaczki mamy poprawiać po czeskich instalatorach ich buble, bo my jesteśmy robole. Wykonaliśmy dla pana granulat na piętrze a na parterze pana czeski instalator wyłożył styropian. Granulat i posadzka bez zarzutu. W styczniu 2020 zgłosił pan od polskiego US, że nie wystawiliśmy paragonu, chciałbym widzieć pana spojrzenie gdy okazało się że 21.11.2019 był wystawiony paragon o nr 129/A/11/2019. Cóż głupi nie jesteśmy, paragony wystawiamy, poprawiamy po sobie a po innych nie.
Wystawiona 25-02-2020 11:38
przez Robert (94.229.82.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.