więcej
Kampania reklamowa prowadzona we właściwy sposób zdecydowanie jest inwestycją. Ważna jest dywersyfikacja metod i dopasowanie działań do specyfiki branży, produktu albo usługi. Jako osoba, która prowadzi firmę zajmującą się reklama w Internecie od kilku lat, wiem, że bardzo ważne jest początkowe spotkanie i nakreślenie ram strategii marketingowej - aby wiedzieć, do jakiego celu konkretnie dążymy, w jakim czasie chcemy go osiągnąć i jaki budżet na te działania przeznaczyć. Metody reklamy w Internecie są bardzo zróżnicowane, dlatego ich odpowiedni dobór jest kluczowy! Tylko niektóre z nich to: marketing szeptany, e-mail marketing, wysyłka newsletterów, komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych, blog firmowy, reklama Google Adwords, pozycjonowanie i naprawdę wiele, wiele innych| Dodano: 10 wrz 2014, 12:34
więcej
W chwili obecnej, kiedy dość często zmieniane są algorytmy przez Google i pozycjonowanie nie jest najbardziej skuteczną i pewną metodą, warto zainwestować w dwa rozwiązania. Po pierwsze - treści na stronie: merytoryczne teksty, które nie tylko podwyższą wartość strony, ale przyciągną uwagę czytelnika i potencjalnego klienta. Po drugie - Google Adwords. Pozyskiwanie ruchu dzięki tej drugiej metodzie jest najskuteczniejsze. Jest też opcja mailingowa, którą warto rozważyć. Działania związane z Google Adwords oraz mailingiem powinny być wykonywane przez specjalistów - wtedy istnieje największa szansa na maksymalizację profitów. W przeciwnym wypadku może się okazać, że budżet reklamowy został po prostu zmarnowany.| Dodano: 10 wrz 2014, 12:21
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.