więcej
Efektywność kampanii SMS i e-mail była już badana przez kilka niezależnych firm. Wyniki tych analiz wskazują na SMS-y jako skuteczniejszy sposób promocji:
- 93% klientów odczytuje reklamę tekstową wysłaną na swój telefon (TNS OBOP oraz UKE)
- 46% osób dokonuje zakupu pod wpływem reklamowego SMS-a (raport Nielsen)
- skuteczność mailingu (CTR) do baz zewnętrznych to 2%, a do baz wewnętrznych jest zaledwie kilkakrotnie wyższy (SARE).
Dzięki platformie SMSAPI można realizować masowe wysyłki SMS (powiadomienia i wiadomości reklamowe), MMS oraz wiadomości głosowych VMS. Każda rejestrująca się osoba dostaje na początek pakiet darmowych SMS-ów, aby przetestować usługę. Rejestracja jest darmowa, nie wymagamy także podpisywania umowy. Dodatkowo, po każdej wysyłce nadawca otrzymuje raport dostarczeń, na podstawie którego można prześledzić skuteczność kampanii i planować następne wysyłki.
| Dodano: 16 sty 2012, 11:33
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.