negatywna
rozwiń
Ta firma to totalna pomyłka. Dywany niedoprane, przy próbie reklamacji brak kontaktu. Nie odbierają telefonu. Wysłany sms - brak odpowiedzi. Zwykłe oszustwo. Trzymać się od nich ak najdalej
Wystawiona 08-07-2019 14:32
przez Anna (83.142.193.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Nie polecam tej firmy! Mimo umówienia się na konkretną godzinę, nikt nie przyjechał i nikt nie zadzwonił. Wielokrotnie próbowałam się dodzwonić, ale nikt nie odbierał telefonu. Usługa (pranie dwóch łóżek, czyszczenie siedziska dwóch foteli obrotowych i trzech dywaników) miała być wykonana o 11, a w końcu została wykonana o 19 (tylko pranie łóżek i czyszczenie siedzisk fotelików). Ponieważ pracownik był spóźniony, dywaniki zabrał do firmy z informacją, że zostaną wyprane. Po ich przywiezieniu, nie byłam zadowolona z usługi - według mnie, w ogóle nie zostały wyprane - pełno było piasku i kurzu. Ponownie umówiłam się z pracownikiem, aby tym razem wyprał mi je w domu. Niestety, po kolejnym umówieniu się na konkretną godzinę (między 13 a 14), pracownik nie przyjechał i nie zadzwonił. Kiedy udało mi się z nim skontaktować, obiecał, że przyjedzie wieczorem. Znowu nie przyjechał i nie zadzwonił. W sumie do firmy wykonałam kilkanaście telefonów, napisałam 2 maile i spędziłam 2 dni w domu na oczekiwaniu na czyszczenie. Zostałam z brudnymi dywanikami, do których będę musiała zamówić kolejną usługę innej firmy - i znowu dzwonić, umawiać się, brać wolne w pracy i płacić za dojazd i za usługę. Koszmar!
Wystawiona 01-09-2015 23:01
przez Edyta J. (31.11.141.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Firmy Twój Czysty Dywan, ul. Szegedyńska 13a, Warszawa nie mogę polecić z kilku powodów:
1. Nie dotrzymują terminu wykonania usługi.
2. Nie poinformowała też o przyczynie przedłużającego się zwrotu czyszczonych dywanów.
3. Nie odbierają telefonów,, ani nie oddzwaniają.
4. Brak zwykłego przepraszam, że termin się przedłuża już o kolejne 2 tygodnie.
5. Na pytanie kiedy zostaną oddane czyste dywany odpowiedz brzmi może jutro lub pojutrze.
6. Na protest, że czekałam a nikt nie przyjechał odpowiedz brzmiała: że przecież nikt nie obiecywał konkretnie.
7. Na moje zaniepokojenie, że może dywany uległy zagubieniu, zniszczeniu a wreszcie może nawet przywłaszczeniu otrzymałam odpowiedź, że kto by się łaszczył na takie szmaty, a przecież jak bym chciała kupić ponownie 4 dywany to kosztowało by mnie to nawet kilka tysięcy. Więc dla kogo są to szmaty?
8. Wreszcie po groźbach Instytucją Obrony Praw Konsumenta dywany zostały zwrócone.
9. Niestety źle uprane. 2 z 4 wyglądają jak prane bez użycia proszku (przyszarzałe i z plamami). Sprawdziłam próbując zwykłego Vanish do dywanów, szarość i kilka plam zeszło.
Wystawiona 19-11-2014 07:43
przez Beata G (93.105.178.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.