negatywna
rozwiń
NEGATYW!!!
Zamówiłam towar - 5 różnych produktów. Okazało się, że 4 nie ma. Na internetowej stronie hurtowni oczywiście były dostępne.
Przy telefonicznej rozmowie Pani wyjaśniła , że ... nie mają czasu usuwać, bo mają dużo pracy.
A ja mam czas zamawiać, przeglądać strony wybierać towar i na koniec dowiedzieć się, że towaru brak.
Jeśli nie ma się czasu na prowadzenie hurtowni online to może trzeba ją zamknąć.
Porada pracownika - trzeba zamawiać bardzo dużo to jest szansa, że coś będzie dostepne.
Brak słów. NIE POLECAM.
MARNUJĄ cenny czas!
Wystawiona 07-10-2014 12:10
przez Przedsiębiorca (109.231.13.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
UWAGA NA TĄ HURTOWNIĘ !!! NIE WPŁACAJCIE ZALICZKI !! ZAMÓWIŁEM TOWAR WPŁACIŁEM ZALICZKE JAKO NOWY KLIENT, OKAZAŁO SIĘ ŻE NIE MA TOWARU A ZALICZKIĘ MIELI ODESŁAĆ NA KONTO I TYLE WIDZIAŁEM SWOJE PIENIĄDZE...DZWONIĄC DOWIEDZIAŁEM SIĘ ŻE SZEF MA URLOP !!! OBURZAJĄCE!!! NIE POLECAM NIKOMU!!!
Wystawiona 10-08-2013 09:32
przez OBURZONY (87.205.55.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.