negatywna
rozwiń
Internet mam od miesiąca- dramat ciągle zacina. Aktualnie od 3 dni brak internetu, na infolinii wiedzą i nic nie mogą zrobić bo awaria. Nie polecam...
Wystawiona 07-09-2022 06:34
przez Irena Pawłowska (37.248.212.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Na szczęście jestem już byłym klientem tej pseudofirmy. Nie polecam nikomu usług tego dostawcy internetu. W telefonie mam szybszy internet niż miałem w Dolnecie/Limonce. Często, głównie w niedziele i święta internet przestawał działać i nikt nie raczył z tym nic zrobić. Kpina, chamstwo i próba naciągania ludzi. Do tego drogi.
Wystawiona 14-07-2019 16:27
przez Niezadowolony były klient (83.26.199.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Nie polecam. Ping nie stabilny. Internet 10x gorszy niż na umowie
Wystawiona 18-04-2019 13:55
przez Movrixoo (185.245.192.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Unikać jak ognia. Więcej internetu nie ma niż jest. Kompetencji pomocy technicznej nie można ocenić, bo jej nie ma. Wydaje im się, że reset routera naprawi wszystko.
Wystawiona 07-04-2015 14:56
przez k (5.172.252.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.