negatywna
rozwiń
Nie polecam ... pracownik tej firmy zapewnił, że dokona wymiany dekodera szybciej niż w serwisie i że normalnie procedura ta trwa 2 tygodnie (informacja nieprawdziwa - w infolinia telewizji twierdzi, że trwa to 1 dzień). Pracownik pobrał 50zł zaliczki, której nie zwrócił, pomimo niewykonania zlecenia - ostatecznie przywiózł stary dekoder, ale dopiero po trzech dniach. W rozmowach telefonicznych czterokrotnie zapewniał, że zjawi się o określonej godzinie, ale tego nie robił i za każdym razem tylko odkładał termin zwrotu. Dekodera ostatecznie nie wymienił i pobrał opłatę za "stwierdzenie usterki".
Wystawiona 15-05-2012 19:47
przez Patryk (159.205.76.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Nieuczciwość i brak profesjonalizmu! Bardzo długi czas montażu - cały dzień i nie dokończenie usługi za którą wziął pieniądze..
Wystawiona 07-01-2012 10:34
przez Małgorzata (83.23.2.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Bajońskie ceny usług - 180 zł za montaż anteny i nieadekwatne koszty materiałów -130 zł zamiast 60 zł (wartość rzeczywista po sprawdzeniu)
Bardzo długi czas montażu. Brak własnego środka transportu
Wystawiona 11-08-2011 02:00
przez nigdy więcej (78.8.82.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.