DywanoPranie Odbiór i Zwrot Gratis 24 h
PRANIE / MAGIEL Odbiór i Zwrot GRATIS 24 h Pierzemy WSZYSTKO ! DYWANY, ŁÓŻKA, WEŁNĘ, SKÓRY, AUTA
SZYCIE Kołder, Poduszek, Wymiana I...
RabatSzczecinzachodniopomorskie
CZYSZCZENIE PIERZA, SZYCIE KOŁDER, PRANIE DYWANÓW
Czyszczenie Pierza, Puchu i Wełny. Szycie Kołder, Pierzyn, Poduszek z Puchu, Pierza i Wełny wg. Norm Europejskich EN 12934
Usługi są objęte GWARANCJĄ. Czas re...
Szczecinzachodniopomorskie
KOŁDRY PODUSZKI SZYCIE, CZYSZCZENIE PIERZA DYWANÓW
Czyszczenie Pierza, Puchu i Wełny. Szycie Kołder, Poduszek z Puchu, Pierza i Wełny wg. Norm Europejskich EN 12934
Usługi są objęte GWARANCJĄ. Czas realizacji ...
Szczecinzachodniopomorskie
Czyszczenie, Pierza, Szycie, Kołder, Poduszek,
Czyszczenie Pierza, Szycie Kołder, Poduszek wg. Norm Europejskich EN 12934
Usługi są objęte GWARANCJĄ. Czas realizacji zleceń w ciągu 5 dni.
Pierze jest pra...
Szczecinzachodniopomorskie
Okazja ! Kompleksowe Doczyszczanie Aut 250 zł
Kompleksowe, Profesjonalne Do-Czyszczenie AUT - nawet ze starego zrobimy Pięknego, Świeżego i Pachnącego. np. Tylko 250 zł, netto kosztuje kompleksowe czyszczen...
250 złsztukaRabatSzczecinzachodniopomorskie
Pranie, Czyszczenie, Dywanów, Wełny, Pierza, Aut.
Czyszczenie Pierza, Szycie Kołder, Poduszek wg Norm Europejskich EN 12934
Usługi są objęte GWARANCJĄ. Czas realizacji zleceń w ciągu 5 dni
Pierze jest ...
RabatSzczecinzachodniopomorskie
Pranie Pościeli Wełnianej z Lanoliną
Pranie Pościeli Wełnianej, Kaszmirowej, i innych wyrobów wełnianych wraz z ich dezynfekcją i dodatkiem Lanoliny.
Po praniu, Wyroby wełniane są zdezyn...
RabatSzczecinzachodniopomorskie
rozwiń
Miałam chyba jakiegoś pecha. Niestety nie mogę pozytywnie ocenić usługi jaką wykonała ta firma. Wszystko było w porządku dopóki nie zadzwoniłam z reklamacją. Pan, który odbierał i przywiózł dywan był bardzo miły. Skasował kasę, nie dał żadnego potwierdzenia, że ją dostał, ani żadnego dokumentu, że w ogóle wykonał usługę czyli żadnej gwarancji. Bardzo się zresztą śpieszył. Po rozłożeniu dywanu okazało się, że jest po prostu brudny. No i tu się zaczęło. Gdy zadzwoniłam do tego "miłego" pana z informacją, że jestem niezadowolona z usługi to dopiero mogłam posłuchać z kim mam do czynienia. Był arogancki, krzyczał, obrażał i straszył mnie. W ogóle stwierdził, że oddałam brudny dywan , zapuszczony wręcz, a oczekuję, że dostanę czysty i jak nowy. Nigdy nie przyszło by mi do głowy, żeby dać do czyszczenia nowy dywan. Oczywiście reklamacja nie została przyjęta i zostałam z brudnym dywanem za kupę kasy, którą panu dałam do łapki. Żeby nie słuchać więcej krzyków tego pana i jego aroganckich uwag i gróźb wysłałam panu esemesa, że będę dochodzić swoich praw w Federacji Konsumenta to dostałam odpowiedź, że "kij ma dwa końce" z czego zrozumiałam, że mam się bać. Nie polecam tej firmy. Ja jestem bardzo rozczarowana.
Odpowiedź z dnia 13-08-2014 15:53
Jestem przekonany, że pomyliła pani firmy realizujące usługę. Współczujemy, a w związku z tym proponujemy nasze usługi które zawsze są objęte gwarancją, a dywany zawsze rozwijamy w obecności klienta.
Wystawiona 11-08-2014 19:30
przez elżbieta M. (89.79.57.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.