negatywna
rozwiń
Jestem bardzo rozczarowana. Narożnik zamówiłam prawie rok temu. Pomijając początkowy problem z firmą i samym kontaktem, w którym na mebel zamówiony czekałam prawie 2 msc a według obietnic producenta miałam go otrzymać do maks. 1msc. Narożnik na początku spełniał oczekiwania, aczkolwiek po czasie materiał w miejscu szwów zaczął się rozchodzić, nici popękały i po czasie narożnik byłby do wymiany. Tutaj znowu pojawiły się problemy, ponieważ producent nie chciał zwrotu pieniędzy tylko po długich bataliach zaproponował wymianę materiału. Po prawie 1,5msc przyjechał transport, dodatkowo spóźniony, który zabrał mebel. Tutaj kolejne problemy, ponieważ czas oczekiwania znowu się wydłużył, pomimo tego, że problem leżał po stronie firmy. Jak się okazało na samym końcu producent zapomniał o naprawionym meblu i ja jako klient musiałam się dopominać o przywiezienie naprawionego narożnika. Oczywiście pojawiły się znowu problemy z transportem, ponieważ producent zażyczył sobie opłaty za transport co jest kpiną i ostatecznie był kolejny tydzień opóźnienia. Ta firma ma fatalne podejście do klienta, o wszystko trzeba się upominać, pisać, dzwonić. Zero szacunku. Myślałam, że podczas reklamacji zachowają się profesjonalnie z racji tego, że to była wina producenta. Na pewno w przyszłości nie podejmę współpracy z tą firmą.
Wystawiona 08-08-2022 09:30
przez Klaudia (37.47.156.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.