negatywna
rozwiń
brak odpowiedzialnosci i dlugotrwale zlecenie brak profesjonalizmu po ich sprzataniu musiałam ponownie sprzatac
Wystawiona 13-04-2015 18:13
przez Angela (89.78.173.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
W listopadzie zawarłam ustną umowę z firmą "Klaster" dotyczacą cyklicznego sprzątania domu raz w tygodnou (pakiet comfort plus). Umowę poprzedziła pisemna oferta sporządzona przez właściciela. W wyznaczonym dniu przyjechały dwie panie (nie trzy). Nie zdażyły wszystkiego posprzatać ale zapewniły, że zrobią to za tydzień (sprzatania było sporo, więc zrozumiałam, że nie zdążyły). Niestety za tydzień nie pojawił sie nikt o wyznaczonej godzinie (około 12tej). Zadzwoniłam o 12.45 do właściciela z pytaniem dlaczego nikogo nie ma. Uzyskałam odpowiedź, że panie nie zdażą przyjechać, ale na pewno będą za tydzień w piątek. W czwartek skontaktowałam się z właścicielem w celu ustalenia sposobu przekazania klucza. Okazało się, ze pan nie "zdążył" lub nie raczył mnie poinformować, że "panie nie dają rady przejechać" w piątek, ale pojawią się we wtorek lub środę. W niedzielę właściciel miał mnie poinformować telefonicznie kiedy dokładnie będą. Nie raczył zadzwonić. Pakiet comfort plus przewiduje wybór dodatkowych czynności, przy zwiększeniu opłaty za usługę (za pierwsze sprzątanie zapłaciłam ustaloną sumę plus dodatkową opłatę) - na 13 grudnia byłam umówiona na mycie okien! Oczywiście do dnia dzisiejszego nik z firmy się zemną nie skontaktował. Nie polecam tej firmy. Brak odpowiedniej organizacji, brak szcunku dla zleceniodawcy. Wprowadzenie w życie zleceniodawcy chaosu zamiast porządku.
Wystawiona 29-12-2013 18:16
przez E.K. (178.218.238.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.