negatywna
rozwiń
Zdecydowanie odradzam, miałam problemy z przenośnym dyskiem i odzyskaniem danych, pan przyjechał, popatrzył przez 30 min stwierdził ze nic sie nie da zrobić wziął 50 zł i pojechał, dodam ze dane mam już odzyskane przez znajomego. Także 50 zł w błoto. Odpowiedź z dnia 12-08-2015 10:36
Uprzejmie informuję, że serwisant zapewne poinformował miłą Panią o kosztach odzyskiwania danych, na co Pani się nie zgodziła i poniosła koszty samej diagnostyki. To że znajomy odzyskał dane nie znaczy, że my byśmy tego nie zrobili, jednak nie jesteśmy firmą o działalności filantrop-owej i jeśli klient nie zgadza się na koszty naprawy, wówczas ponosi koszty samej diagnozy (w przypadku naprawy diagnoza jest bezpłatna).
Wystawiona 17-11-2012 14:08
przez Ja (109.173.168.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Pan nie przyjechał na umówione spotkanieOdpowiedź z dnia 12-08-2015 10:40
Serwisant dzwonił do Państwa w celu przełożenia spotkania (w wyniku przedłużającej się wizyty u innego klienta), jednak nikt pod podanym numerem telefonu nie odbierał, stąd niestety spotkanie nie doszło do skutku. Prosimy w przypadku umawiania się na wizytę do naprawy komputera mieć przy sobie telefon kontaktowy (gdyż mogą wydarzyć się zdarzenia losowe, które nie pozwolą nam dojechać w umówionym terminie, wówczas zawsze dzwonimy z taką informacją).
Wystawiona 14-02-2011 14:50
przez gozdzik (212.67.140.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.