negatywna
rozwiń
Nie umiano skompletować zamówienia, bo po jego złożeniu okazało się nagle, że jednej z zamawianych map jednak nie ma w ksiegarni.
Po uzgodnieniu, że zamówienie zostanie podzielone na 2 części przysłano pierwszą część niekompletną.
Kiedy paczka do mnie nie dotarła (kurier dostarczył nie tam, gdzie trzeba, ale to osobna historia), przez cztery dni dostarczano mi o tym informację (mnie to ustalenie zajęło 10 minut), a kiedy się to w końcu wyjaśniło, nikomu nawet nie przyszło do głowy, że należałoby, zgodnie z dobrą praktyką kupiecką, coś mi zaproponować oprócz gołych przeprosin w charakterze rekompensaty. Ponadto okazało się, że za drugą przesyłkę mam dopłacić o 12 złotych więcej, niż wcześniej mi podano.
Obiecano mi kontakt następnego dnia z właścicielem i nie dotrzymano słowa.
Podsumowując - duża niekompetencja i lekceważenie pracy i klienta. Dla mnie był to ostatni kontakt z tymi ludźmi.
Wystawiona 15-04-2012 13:34
przez Jerzy Marek Krzemiński (88.156.22.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.