Favore.pl

Informacje o użytkowniku "miracollo"

Informacje o użytkowniku "miracollo"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
Sylwia Parobek
MIRACOLLO Sylwia Parobek
Wyślij e-mail
Armii Krajowej 137
41-506 Chorzów
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
13 lut 2008, 11:17
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 1
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 1
  • Aktywnych usług 1
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
pozytywna
rozwiń Ja wręcz odwrotnie niż poprzedniczka, jestem bardzo zadowolona z usług tej firmy. Jestem hurtownikiem, prowadzę sklep w Opolu. Na realizację czekam zwykle do 48h, kontakt z hurtownią jest bardzo dobry. Można również indywidualnie negocjować ceny, zależnie od ilości zakupionego towaru. Rzadko się zdarza, że hurtownia organizuje tak ciekawe oferty promocyjne. Dla mnie najważniejsze było to, iż można zamawiać towar bez ograniczeń, tzn. bez pakietów (cała rozmiarówka z 1 modelu). Jest to dla mnie uproszczenie, ponieważ mam różnorodnych Klientów. Z tego co się orientuję, zamówienia hurtowników realizowane są w znacznie szybszym tempie. Nie słyszałam jeszcze, żeby Miracollo tak długo zwlekało z realizacją zamówień, chyba że był to okres świąteczny (mają duże zainteresowanie, więc ja radzę sobie rezerwacją towaru telefonicznie). Ogólnie jestem zadowolona i myślę, że będą jednym z ulubionych moich dostawców. Wystawiona 23-01-2010 14:18 przez Anka STYLE (188.146.66.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Musze powiedzieć że niestety nie byłam zadowolona ze sposobu traktowania swoich klientów przez Firmę Miracollo. Pomijam fakt ze na zrealizowanie zamówienia czekałam ponad trzy tygodnie,no a kiedy w końcu otrzymałam potwierdzenie zamówienia, to mimo tego czekałam ponad tydzień aż raczyli mi je wysłać! Pewnie gdybym nie zadzwoniła i się nie zapytała to raczej czekałabym kolejne tygodnie. Śmiać mi się chce wyłącznie z tego ze reklamują się iż zamówienia są realizowane w ciągu 24 godzin. Co jest dużą nieprawdą. Można zawsze zrozumieć kilka dni opóźnienia, ale nie do przesady! Tak się nie traktuje klientów! Poza tym to jak już otrzymałam swoje ciuchy, to znalazła się tam bluzka która na pewno nie była zamawiana! Wystawiona 22-01-2010 17:36 przez Justyna (94.254.219.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.