negatywna
rozwiń
Musze powiedzieć że niestety nie byłam zadowolona ze sposobu traktowania swoich klientów przez Firmę Miracollo. Pomijam fakt ze na zrealizowanie zamówienia czekałam ponad trzy tygodnie,no a kiedy w końcu otrzymałam potwierdzenie zamówienia, to mimo tego czekałam ponad tydzień aż raczyli mi je wysłać! Pewnie gdybym nie zadzwoniła i się nie zapytała to raczej czekałabym kolejne tygodnie. Śmiać mi się chce wyłącznie z tego ze reklamują się iż zamówienia są realizowane w ciągu 24 godzin. Co jest dużą nieprawdą. Można zawsze zrozumieć kilka dni opóźnienia, ale nie do przesady! Tak się nie traktuje klientów! Poza tym to jak już otrzymałam swoje ciuchy, to znalazła się tam bluzka która na pewno nie była zamawiana!
Wystawiona 22-01-2010 17:36
przez Justyna (94.254.219.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.