negatywna
rozwiń
Opinia negatywna. Po pierwsze nieuczciwym jest oferowanie naprawy w domu, gdy nie posiada się do tego odpowiednich narzędzi ani komponentów znając wcześniej model telwizora. W takim wypadku usługa powinna nazywać się naprawa telewizorów z odbiorem od klienta za dodatkowe 50 zł. Pan poruszał w domu kabelkami, popatrzył przez lupę, po czym stwierdził, że wymaga to wymiany elementów i skomplikowanej aparatury. Natomiast rozumiem trik bo znając adres 30 km od Wrocławia w jedną stronę nikt by nie zawiózł sam tam telewizora. Niestety odebrać tez trzeba samemu. Szkoda tylko czasu i dodatkowych 50 zł, tym bardziej, że pan się spóźnił 50 minut. Dodatkowo brak reakcji przez kolejne 5 dni, tylko jakieś bajki o testach itp. Telewizor ostatecznie nie został naprawiony a według mnie została dodatkowo uszkodzona matryca. Nie polecam!Odpowiedź z dnia 28-08-2018 13:13
Ten klient jest w wielkim błędzie, myśli że wszystko można naprawić w domu . Jak by tak można było naprawiać to serwisy stacjonarne można by pozamykać .Brak znajomości elektroniki i dostępności niektórych podzespołów na rynku skutkuje takim wpisem opinii w internecie . Niczego klientowi nie uszkodziłem , jeszcze się taki serwis nie znalazł żeby wszystkim klientom dogodził .
Wystawiona 27-08-2018 10:06
przez Marek (194.181.240.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.