pozytywna
rozwiń
Firma szlifowała mi głowicę do silnika oraz przeprowadziła remont głowicy. Bardzo polececam usługi w tej firmie.
Wystawiona 04-02-2013 12:59
przez Krzysztof Jadkowski (193.109.244.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Witam,
ja bardzo polecam tą firmę. Mieliśmy bardzo zniszczoną podłogę (80 m2). Firma spisała się na medal. Szybko, bezproblemowo, z fakturą. Nie wiem jak poprzednicy, ale ja mam bardzo dobre wspomnienia i bardzo, bardzo polecam.
Wystawiona 28-01-2010 10:02
przez zadowolona klienta (79.189.166.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Skorzystałam niedawno z usług tej firmy i żałuję, że nie poczytałam tych komentarzy nim podjęłam decyzję o skorzystaniu z usług tej firmy. W pełni wierzę w to co piszą owi pokrzywdzeni. Też poczułam się wykorzystana i naciągnięta na koszty ze strony tej firmy. Nie miałam tylko problemu z terminowością tej firmy ale inne rzeczy pozostawiaja wiele do życzenia. Szef firmy wykorzystuje niewiedzę klientów-ceny za usługi umieszczone na stronie tej firmy wcale nie odzwierciedlają tego za co musi klient zapłacić. Za fakturę faktycznie kazano mi dopłacić(równowartość podatku). Usługa kompleksowa nie istnieje, bo np. za szpachlowanie musiałam dodatkowo dopłacić i ogólnie w dniu w którym miałam mieć wykonywane zlecenie nagle się okazało, że pojawia się wiele dodatkowych kosztów a samo ich tłumaczenie specjalnie zawiłe i mało zrozumiałe. Wykonanie niechlujne, nierówne, zrobione byle jak-szpachla w wielu miejscach pozapadana, czyli pozostały szczeliny; w niektórych miejscach wypełnienia(szpachla) koloru czarnego a lakier chciałam z wyższej półki za który dopłacała, bo niby jest super trwały(wg szefa zero ścieralności) był widoczny dopóki była mokra podłoga, czyli podczas rozliczenia a obecnie ledwo jakąś warstwę lakieru dostrzegam.
Wystawiona 22-05-2014 22:49
przez oszukana (178.36.58.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Nie polecam! Właściciel firmy już na etapie umawiania się co do usługi był nieterminowy, nierzetelny, wiele razy się umawiał, nie oddzwaniał mimo zobowiązania do tego, ostatecznie na umówione spotkanie nie przyjechał. Może i lepiej, bo co by było dalej...
Wystawiona 19-07-2013 09:02
przez Kaśka (91.229.22.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Nie polecam firmy Pana Tadeusza ponieważ po wyszlifowaniu głowicy HDI Peugeot Parner silnik nie trzymał kompresji.
Warto jest skorzystać z usług autoryzowanej stacji obsługi. Mądry Polak po szkodzie.
Wystawiona 21-03-2013 11:21
przez marek (46.171.76.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Niestety nie mam dobrego zdania o firmie Szlif-Pol. Problemem było uzyskanie faktury. Niestety właściciel firmy chciał za nią dodatkową opłatę w wysokości Vatu. Powiedział, że ceny przez niego prezentowane nie zawierają tego podatku, co jest nie zgodne z polskim prawem. Dodatkowo zapłaciłam za lepszy lakier, który podobno był używany do lakierowania podłóg dyskotek. Dlatego jest taki trwały. U mnie przetrwał niecały rok. Owszem można powiedzieć, że użytkowałam go nie zgodnie z przeznaczeniem, ale ....:). Ocenę zostawiam Państwu. Odradzam współpracę z tym panem.
Wystawiona 13-07-2012 13:20
przez kinga (195.205.237.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Nie polecam. Cyklinowanie było niedokładne (trzeba było poprawiać), lakierowanie trzeba było poprawiać (za mało lakieru, nierówno położony), po poprawkach także było źle - zacieki. Pan szef nie informuje dokładnie o produktach, które wykorzystuje, pracę przeciąga w nieskończoność. I niestety - próba wyłudzenia dodatkowych pieniędzy, że nie wspomnę o problemach z uzyskaniem faktury.
Wystawiona 22-12-2009 22:24
przez Tomasz (212.76.37.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Zgadzam się z opinią wyżej.
Zdecydowania nie polecam tej firmy. Właściciel ma bardzo złe podejście. Liczy na szybką kasę. Wykorzystuje też niewiedzę klienta.
Począwszy od problemów z umówieniem się a skończywszy na dodatkowych kosztach które pojawiły się dopiero przy rozliczeniu firma nie jest w porządku. Praca też nie została wykonana poprawnie co właściciel zrzuca na złe produkty (z najwyższej półki).
Odradzam jeszcze raz. Nie dajcie się zwieść ładnej stronie internetowej.
Wystawiona 28-10-2009 10:06
przez klientka (212.160.172.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moja opinia dotyczy nie tyle ostatecznego wykonania zadania przez firmę Szlif-Pol, bo tego nie mam jak ocenić, ale podejścia do klienta. Jakiś czas temu zaprosiłam przedstawiciela owej firmy na "oględziny" do mieszkania i ustaliliśmy zakres robót koniecznych do wykonania: położenie parkietu w korytarzu (tylko, ponieważ mam stary parkiet w pokojach, który jest w dobrym stanie) oraz pełna usługa cyklinowania, szpachlowania, polerowania i lakierowania całego mieszkania (razem ok 37-40m2). Umówiliśmy się na konkretny dzień i godzinę na położenie parkietu. Po 15 min czekania zadzwoniłam i pan z firmy Szlif-Pol powiedział, że trochę się spóźnią (troche określił jako 3-4godz). Ponieważ musiałam być w pracy, pan zaproponował, iz podjedzie do mnie, aby zabrać klucze i pojadą układać parkiet. Telefonu się nie doczekałam, więc sama zadzwoniłam. Pan przeprosił, ponieważ przeciągnęło im się inne zlecenie i w tej sytuacji umówiliśmy się na następny dzień. Niestety pomimo zapewnień ze strony przedstawiciela firmy Szlif-Pol nie doczekałam się żadnego kontaktu, co uważam za totalny brak profesjonalizmu i mówiąc wprost olewanie klienta. Rozumiem, że może w porównaniu do innych zleceń moje było niewielkie, mało interesujące, ale firma je przyjęła i powinna się z tego wywiązać w ustalonym terminie. Rozumiem, że czasami ciężko jest powiedzieć nie,ale po co bawić się w takie zagrywki, które nie służą ani jednej, ani drugiej stronie.
Wystawiona 03-09-2009 10:43
przez zawiedziona (192.193.245.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.