negatywna
rozwiń
Już drugi rok z rzędu obserwuję znaczne obniżenie poziomu usługi serwisu KIA. Jeszcze parę lat temu byłem zachwycony dbałością o klienta, poziomem wykonanej usługi, punktualnością i terminowością. I taką ocenę prezentowałem w telefonicznych ankietach. Niestety, coś się u was zepsuło. Rozpoczęcie usługi z 25 minutowym opóźnieniem - bez słowa przepraszam. Zamknięta poczekalnie, ale dla klientowi można zaoferować krzesełko i kawę nawet na zewnątrz. Można, ale nie u was. Niezrozumiałe trudności przy płaceniu za wykonaną usługę - ponad 3000zł. Zamiast od razu zaoferować dostęp do komputera to najpierw kilkanaście minut przepychanek. No i na koniec oczekiwanie prawie godzinę na oddanie auta. O 10.40 informacja, że jest właśnie myte i o godz. 11.50 na moje pytanie co tak jest tak długo myte usłyszałem "tak, wiem: i po paru minutach miałem wreszcie auto na parkingu. Odechciało mi się korzystać z waszych usług - daleko i byle jak. A szkoda. Dzisiaj nie poleciłbym was nikomu.
Wystawiona 20-04-2020 16:42
przez Leszek Wójtowicz (89.79.191.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.