Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre ulotki są bardzo skuteczne, a inne wyrzucamy od razu? Przyczyna tkwi w tym, że ulotki reklamowe to coś więcej niż tylko kolorowy papierek, a brak przemyślanego podejścia do ulotki oznacza fiasko. Jak zatem zwiększyć szanse naszej ulotki? Dobrze je przemyśleć! Bardzo często ulotki, foldery czy plakaty reklamowe są pierwszym kontaktem klienta z naszą firmą. Twoim zadaniem jest, by sprawić, aby ta pierwsza styczność pozostała w pamięci. Zadaniem wszystkich materiałów reklamowych jest zystanie uwagi, później zaś jej utrzymanie. W ten sposób klient zapamięta naszą markę. Właśnie tego typu materiały reklamowe sprawiają, że staje się ona rozpoznawalna na rynku. Jest to niezastąpiony środek kreowania marki. Znaczna część ulotek i plakatów jest zbytnio zbliżona. Zastanów się czy Twoją uwagę przykuła jakaś ulotka, którą widziałeś wczoraj? Czy jesteś w stanie wymienić nazwę firmy, którą ulotka reklamowała? Wyglądały niemal tak samo. Przez to ulotki odstraszają potencjalnego klienta i przekonują go do natychmiastowego wyrzucenia ulotki. Spraw, aby klient zatrzymał właśnie ulotkę Twojej firmy! Niech twoja ulotka zainteresuje go w takim stopniu, żeby zechciał się z Tobą skontaktować i zaznajomić się z Twoją ofertą. Jeżeli chcecie, żeby Wasza ulotka, plakat, folder reklamowy były dostrzeżone, zaufajcie specjalistom! Nie obawiajcie się oddania swojego wizerunku pod opiekę osób, które wiedzą jak nim pokierować. W ten sposób zdobędziecie najlepsze materiały, które pozwolą Wam pokonać konkurencję.