Główne warunki pracy jakie powinien spełnić kierownik zatrudniając ludzi do pracy w biurze- zasady pracy biurowej - Zwykle kojarzy się nam z niewielkim pokoikiem, w którym jest biurko, komputer, nieduża szafka i mały regał. Bo tak na dobrą sprawę czy czegoś więcej potrzeba pracownikom biura do szczęścia? Okazuje się, że aby praca przebiegała zręcznie i łatwo, biuro nie może się obejść bez właściwych rozwiązań technologicznych jak i odpowiedniego oprzyrządzenia. Zaopatrzenie stanowisk pracy powinno spełniać wszelkie te wymagania, które oddziałowywują na komfort pracy. Zaczynając od uniwersalnego mebla, w którym będzie pracownik mógł trzymać materiały potrzebne do pracy. To, jak je uporządkuje by było mu łatwiej z nich korzystać zależy naturalnie od niego. Grunt to zorganizowanie im stabilnego miejsca, dzięki któremu zapobiegniemy bałaganu i zapodziania ich. Wszelkie przybory papiernicze to kolejna rzecz, na których deficyt nie powinien skarżyć się zatrudniony. Również nie sposób wyobrazić sobie obecnie placówki bez takiego wyposażenia jak komputer, ksero, drukarka, telefon czy faks. Jednakże same narzędzia to nie koniec. Konieczne jest również urządzenie miejsca pracy w takim stylu by pracownik miał komfort przez 8 godzin każdego dnia pracy. Siedzenia powinny być ergonomiczne, biurko prawidłowej wysokości, aby zatrudniony mógł wygodnie mieć rozłożone dokumenty. Identycznie ważne jest oświetlenie. Kiedy lokum posiada nieduży dostęp do naturalnego światła, doświetlić należy je sztucznym. A jeśli jesteśmy przy temacie okien, to w nowo wybudowanych budynków, tych na parędziesiąt metrów zatrudnieni w firmach tracą częstokroć sposobność ich otwarcia. Priorytetowe jest aby przełożony zapewnił wtedy podwładnym klimatyzację lub inne rozwiązanie pozwalające na wentylację powietrza. Tym bardziej kiedy nadciągają letnie, wysokie temperatury. Jeżeli natomiast zaobserwujemy, że nie są zapewnione podstawowe warunki miejsca pracy dające sposobność swobodnej pracy, błyskawicznie powinno się to zameldować do pracodawcy, gdyż to jest jego rola by zagwarantować pracownikom optymalne warunki pracy.