Konserwacja podwozia krok po kroku:
Naprawa podwozia to niezwykle droga naprawa, z tego względu warto zadbać o jego zabezpieczenie. Zabezpieczanie podwozia rozpoczynamy od oczyszczenia go. Następnie resztki oczyszczamy za pomocą szpachelki. Wszelkie wykryte naloty rdzy traktujemy drucianą szczotką. Wszelkie dziurki należy pospawać. Po oczyszczeniu wszystkich rudych plam dobrze jest użyć na nie odrdzewiacza. Po użyciu podkładu, należy uszczelnić wszelkie spawy blachy, jakie czyściliśmy specjalną pastą do spawów. Potem nakładamy 1-2 warstwy akrylowego podkładu. Aby naprawa nadwozia nie była potrzebna trzeba w trakcie tych czynności zabezpieczyć blachę przed uszkodzeniami. Po wyschnięciu podwozia stosujemy podstawowy środek zabezpieczający pod postacią bitexu albo baranka. Baranek ma sporo wielbicieli, ponieważ wytwarza elastyczną warstwę bardziej odporną na uszkodzenia Żeby solidnie pomalować podwozie starczą cztery opakowania. Pryskamy z odstępami, aby następne warstwy mogły wyschnąć. Czas czekania jest krótki, gdyż środek ten wysycha szybko. Istnieje jednak jeszcze inny tańszy sposób zabezpieczania podwozia auta. Na oczyszczone z korozji elementy nakładamy minię albo zwyczajny podkład przeciwrdzowy. Następnie wszystko malujemy bitexem, nieco bardziej gęstszym który wówczas będzie pełnił dodatkowo funkcję uszczelniającą. I w tak oto mamy porządnie zakonserwowane podwozie i spokój przez kilka sezonów.