Konserwacja podwozia po kolei:
Naprawa podwozia to niezwykle droga naprawa, dlatego trzeba zadbać o jego konserwację. Konserwację podwozia zaczynamy od oczyszczenia go. Następnie resztki usuwamy za pomocą szpachelki. Wszystkie wykryte naloty rdzy usuwamy szczotką drucianą. Wszystkie dziury należy zaspawać. Po wyczyszczeniu wszelkich zardzewiałych miejsc dobrze jest użyć na nie środka odrdzewiającego. Po nałożeniu podkładu, należy uszczelnić wszystkie łączenia blach, jakie oczyszczaliśmy specjalistyczną pastą do spawów. Następnie nakładamy 1-2 warstwy podkładu akrylowego. Żeby naprawa nadwozia nie była potrzebna trzeba w trakcie tych działań ochronić karoserię przed uszkodzeniem. Po osuszeniu podwozia stosujemy główny środek ochronny pod postacią bitexu lub baranka. Baranek ma wielu wielbicieli, gdyż wytwarza elastyczną warstwę bardziej odporną na uderzenia Żeby dobrze pomalować podwozie wystarczą cztery pojemniki. Malujemy z odstępami, aby kolejne warstwy mogły się wysuszyć. Czas oczekiwania jest krótki, ponieważ środek ten schnie prędko. Istnieje jednak jeszcze inny mniej kosztowny sposób konserwacji podwozia samochodu. Na wyczyszczone z korozji elementy nakładamy minię albo zwykły podkład antykorozyjny. Potem wszystko malujemy bitexem, nieco gęstszym który wtedy spełni dodatkowo funkcję uszczelniacza. I w ten sposób mamy solidnie zakonserwowane podwozie i spokój przez parę sezonów.