favore.pl
Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa nr 100553

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
Synerway ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Synerway S.A.
Wyślij e-mail
al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa

tel: 022 3227301022 3227301
fax: 022 322 76 50
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI



Czym jest reklama kontekstowa?

Jest to nowoczesna forma reklamy internetowej umożliwiająca dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej i skierowanie na stronę internetową znacznej liczby potencjalnych klientów. Podczas procesu tworzenia kampanii reklamy kontekstowej, dobierane są słowa kluczowe, które związane są z grupą docelową. System reklamowy skanuje strony z treścią, aby dopasować ich zawartość do słów kluczowych. Gdy znajdzie pasującą stronę, reklama jest kwalifikowana do wyświetlenia na niej. Rozbudowane technologie w zakresie wyszukiwania i przetwarzania lingwistycznego, gwarantują wyświetlanie reklamy jedynie na stronach związanych z grupą docelową.

Formy reklamy

Reklama kontekstowa daje możliwość wykorzystania wielu formatów reklam:

Reklama tekstowa

Prezentuje reklamę w formie tekstu oraz adres strony internetowej.

Reklama tekstowa z logo

Prezentuje reklamę tekstową, oraz element graficzny.

Reklama graficzna

Prezentuje grafikę, oraz adres strony internetowej.

Reklama flash

Prezentuje reklamę w technologii flash, oraz adres strony internetowej.

Reklama video

Reklama video w formacie AVI, ASF, Quicktime, Windows Media lub MPEG

Reklama intextowa

Postać dymka reklamowego, który ukazuje się użytkownikowi serwisu WWW po najechaniu przez niego kursorem na wyróżnione w tekście artykułu słowo. Dymek reklamowy może zawierać reklamę tekstową, tekstową z logo, flash lub video.


Systemy reklamy kontekstowej


Synerway prowadzi kampanie reklamy kontekstowej przy użyciu wszystkich liczących się w Polsce systemów reklamy kontekstowej:



Google
- Prezentacja reklam w sieci stron z treścią Google obejmującej setki tysięcy wysokiej jakości witryn, serwisów informacyjnych i blogów, programów pocztowych (w tym Gmail) które współdziałają z Google w zakresie wyświetlania kierowanych reklam. Jest to największa sieć reklamy kontekstowej na świecie. Sieć stron z treścią Google dociera do ponad 75% niepowtarzalnych użytkowników internetu w ponad 20 językach, na terenie ponad 100 krajów. Istnieje możliwość targetowania demograficznego według np: wieku, płci grupy docelowej.



Adkontekst - Sieć reklamy kontekstowej emitowanej w Wirtualnej Polsce (www.wp.pl) i w serwisach partnerskich. Sieć zarządzana jest wspólnie przez NetSprint.pl i Wirtualną Polskę. Powstała na bazie wspólnych, ponad
7-letnich doświadczeń obu firm w obszarach wyszukiwania informacji oraz zarządzania i emisji reklam kontekstowych. Sieć zrzesza najbardziej opiniotwórcze i renomowane serwisy polskiego internetu.



SmartContext - System reklamy kontekstowej emitowanej w setkach polskich witryn tematycznych. Wiele z nich to uznane marki w internecie. Reklama może dotrzeć do 70% polskich internautów.



Onet - Sieć należąca do Grupy Onet. Pozwala na prezentację reklam w portalu Onet.pl oraz innych serwisach należących do grupy.



Gazeta.pl - Sieć Gazety.pl to reklamy wyświetlane na stronach portalu Gazeta.pl.



Businessclick
- Sieć reklamy kontekstowej zrzeszająca czołowych wydawców biznesowych.



Xclaim - Włascicielem systemu jest Ad.Net S.A. Reklamy te mają ogromny zasięg i zrzeszają setki witryn o różnej tematyce: rozrywkowej, turystycznej, czy np. finansowej.


Dlaczego warto?


Pozyskanie nowych klientów

Reklama kontekstowa, umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do większości polskich internautów. Ciągle rosnąca liczba internautów to potencjalnie coraz większa liczba klientów. Poniżej prezentujemy wzrost liczby polskich użytkowników internetu.



Dotarcie do konsumentów na różnych etapach cyklu zakupu

Reklama kontekstowa umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na różnych etapach cyklu zakupu:
# rozpoznanie potrzeb
# poszukiwanie informacji
# ocena alternatyw
# decyzja zakupu i dokonanie zakupu

Dokładne targetowanie

Reklama kontekstowa jest bardzo skuteczną metodą promocji, dociera bowiem do dokładnie sprecyzowanej grupy docelowej.

Szerszy zasięg oferty

Bariery geograficzne nie znają w przypadku reklamy kontekstowej granic - ze swoją reklamą możesz dotrzeć do klienta mieszkającego tam, gdzie jest dostęp do internetu.

Zmniejszenie wydatków związanych z pozyskaniem klientów

Koszty reklamy kontekstowej są często dużo niższe w porównaniu do innych metod reklamy, zarówno internetowej jak i tradycyjnej. Dzięki reklamie w wyszukiwarkach, można obniżyć koszty sprzedaży.

Skuteczna konkurencja z największymi

Możliwość konkurowania z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce i na świecie.

Płatność tylko za przejście potencjalnego klienta na Państwa stronę

Istnieje możliwość rozliczania płatności na zasadzie opłaty wyłącznie za kliknięcia, czyli przejście potencjalnego klienta na Państwa stronę. Wyświetlanie reklam jest natomiast bezpłatne.

Elastyczność prowadzonej kampanii

Kampania może być wielokrotnie modyfikowana poprzez zmianę: grupy docelowej, fraz, reklam.


Dlaczego Synerway?

Kilkuset zadowolonych klientów

W chwili obecnej Synerway świadczy usługi marketingu internetowego kilkuset klientom.

Międzynarodowy obszar działania

W gronie zadowolonych klientów znajdują się firmy z Europy Zachodniej i Ameryki Północnej. Synerway może podjąć się działań marketingowych w dowolnej wyszukiwarce internetowej.

Wieloletnie doświadczenie

Już w 2002 roku zauważyliśmy potrzebę wsparcia naszych klientów w zakresie promocji witryn internetowych – utworzyliśmy eMarketing Department – aktualnie jeden z największych działów w Synerway. Specjaliści Synerway posiadają Certyfikat Wykwalifikowanych Specjalistów Google (Google Advertising Professional) oraz Certyfikat Wykwalifikowanych Specjalistów Analytics (Google Analytics Individual Qualification).

                                  

Obecność w organizacjach branżowych

Synerway jest członkiem stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau. IAB ma za zadanie pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od internetu i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom świadczącym usługi eMarketingu.



Indywidualne podejście do klienta

Klienci Synerway traktowani są w sposób indywidualny, a certyfikowani konsultanci są do Państwa dyspozycji. Oznacza to, iż na każdym etapie współpracy staramy się być elastyczni i dopasowywać do potrzeb naszych klientów.

Korzystne rabaty przy długotrwałej współpracy

Dla klientów, którzy zdecydują się na współpracę przekraczającą 6 miesięcy Synerway oferuje atrakcyjne rabaty.

Bezpłatne doradztwo w zakresie reklamy internetowej

Konsultanci Synerway bezpłatnie doradzą Państwu także w innych aspektach eMarketingu takich jak: pozycjonowanie stron internetowych, kampanie linków sponsorowanych, reklama kontekstowa, mailing, optymalizacja stron internetowych, statystyki i analizy efektywności kampanii reklamowych.


Budżet na kliknięcia/wyświetlenia

Istnieje kilka możliwości rozliczeń płatności za reklamę kontekstową:


max CPC - Cena za kliknięcie (Cost per Click - CPC) ustala się ją na zasadzie licytacji, podczas której brana jest pod uwagę popularność danej strony wydawcy wśród reklamodawców. Im bardziej popularna witryna tym koszt jest wyższy. Ponieważ powyższe czynniki są bardzo elastyczne nie można dokładnie ustalić wysokości kosztu za kliknięcie w przyszłości, jednakże można określić maksymalne stawki jakie możecie Państwo zaakceptować. W ramach wykupionego budżetu sami Państwo określacie jaką cenę możeciezaakceptować. Współpracując z Synerway na zasadzie Pakietu kontekst Mini, kontekst Standard lub kontekst PLUS, nie płacą Państwo za pakiet kliknięć, nie znając rzeczywistego kosztu kliknięcia. Płacą Państwo natomiast dokładnie taką kwotę, jaką pobiera system kontekstowy za kliknięcia w Państwa reklamę i mogą ją Państwo na bieżąco monitorować.
Ten system rozliczeń funkcjonuje w: Google AdWords, Adkontekst, OnetBoksy.


stały CPC – Cena za kliknięcie ustalana na stałe dla danej kampanii, każde kliknięcie jest w jednej stałej cenie.
Ten system rozliczeń funkcjonuje w: Adkontekst, SmartContext, boksy Gazeta.pl, Businessclick, Xclaim.


CPM – (Cost per Mille) cena za 1000 wyświetleń reklamy.
Ten system rozliczeń funkcjonuje w: Google AdWords, SmartContext, Businessclick, Xclaim.


Specjaliści Synerway pomogą Państwu w doborze optymalnych systemów reklamy kontekstowej i wysokości budżetu dla osiągnięcia pożądanego celu.





SYNERWAY S.A.

Al. Niepodległości 18

02-653 Warszawa

tel. (+48 22) 322 73 01

fax. (+48 22) 322 76 50

email: Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Propozycja dodatkowych usług eMarketingu

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron - działania, których celem jest umieszczenie danej witryny na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania (takich wyszukiwarek jak Google, Yahoo czy też Bing) za pomocą określonych słów kluczowych, związanych z tematyką witryny. Efektem skutecznego pozycjonowania jest zwiększona liczba odwiedzin strony przez docelową grupę internautów, poprawa wizerunku firmy, oraz wzrost sprzedaży.

Linki sponsorowane

To forma reklamy umożliwiająca wykorzystanie w celach marketingowych płatnych linków umieszczanych w widocznych miejscach wyszukiwarki. Opłata pobierana jest tylko za pojedyncze kliknięcie, oznaczające odwiedzenie witryny przez konkretnego internautę. Synerway może przeprowadzić kampanię linków sponsorowanych w dowolnej polskiej bądź zagranicznej wyszukiwarce.

Wyślij e-mail -v2-google_small.gif" />

Statystyki internetowe

Statystyki internetowe są niezbędnym narzędziem w prowadzeniu skutecznych działań z zakresu eMarketingu. Synerway świadczy usługi doboru i instalacji skutecznych narzędzi do analizowania strony internetowej i prowadzonych działań marketingowych.

Optymalizacja stron

Dostosowanie kodu strony internetowej pod kontem wyszukiwarek internetowych. Dzięki optymalizacji poprawie ulegają pozycje oraz indeksowanie strony w wyszukiwarkach.

Kampanie wizerunkowe na stronach www

Bardzo skuteczne narzędzie budujące wizerunek marki lub produktu. Dzięki współpracy Synerway z portalami i domami mediowymi prowadzone kampanie docierają do ściśle wskazanej przez reklamodawcę grupy docelowej.

Mailing

Reklama w postaci listów poczty elektronicznej w formie pliku tekstowego lub graficznego. Poprzez targetowanie umożliwia szybkie dotarcie do wybranej grupy odbiorców.

Audyt SEO

Ocena budowy strony internetowej pod względem wytycznych wyszukiwarek, oraz prowadzonych działań pozycjonerskich.

System Raportów

Narzędzie automatycznie sprawdzające pozycje strony internetowej pod wybranymi frazami w popularnych wyszukiwarkach internetowych.

SEO Copywriting

Usługa polegająca na pisaniu przyjaznych wyszukiwarkom tekstów na strony internetowe.

Badania internetu i użyteczności strony internetowej

Pozwalające w uzasadniony sposób optymalizować witrynę internetową tak, aby zwiększyć jej użyteczność.



Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani powyższymi usługami, prosimy o kontakt z konsultantem Synerway.




SYNERWAY S.A.

Al. Niepodległości 18

02-653 Warszawa

tel. (+48 22) 322 73 01

fax. (+48 22) 322 76 50

email: Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
Synerway ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Synerway S.A.
Wyślij e-mail
al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa

tel: 022 3227301022 3227301
fax: 022 322 76 50
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Synerway
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Reklama kontekstowa - galeria
Reklama kontekstowa Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Komprleksowa organizacja wszelkich imprez!!!   Następna usługa: SZKOLENIA