Cele szkolenia:
v Nabycie wiedzy i umiejętności skutecznego komunikowania się,
v Zapoznanie z elementami komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
v Identyfikowanie pozytywnej i negatywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej
v Poznanie przeszkód i barier komunikacyjnych,
v Prowadzenie rozmów ukierunkowanych na pozytywny efekt porozumienia
v Nabycie umiejętności stosowania narzędzi skutecznej komunikacji
v Budowanie zasad współpracy i porozumienia w zespołach, bazując na efektywnej komunikacji
Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane dla osób indywidualnych oraz pracowników różnych firm.
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
Komunikowanie się jest procesem społecznym o ważnym znaczeniu dla funkcjonowania zarówno pojedynczych jednostek, jaki i całych organizacji. Dobra komunikacja wewnątrz firmy zwiększa zaangażowanie pracowników,a w życiu osobistym sprawia, że jesteśmy szczęśliwi.
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak podnieść swoją skuteczność komunikowania się w życiu prywatnym i zawodowym.
Tematyka szkolenia:
v Wprowadzenie
v Podstawy komunikowania się – przekazywanie komunikatu
v Reguły komunikacyjne
v Komunikacja werbalna i niewerbalna
v Narzędzia skutecznego komunikowania się
v Bariery i przeszkody komunikacyjne
v Pierwsze wrażenie w rozmowie
v Asertywna odmowa
v Dobry kontakt komunikacyjny
Metodyka szkolenia:
Będziemy rozwijać, doskonalić i nabywać nowe umiejętności pracując w małych grupach, prowadząc dyskusję, ćwicząc i odgrywając scenki.
Termin szkolenia:
Aktualne terminy szkoleń dostępne na stronie Wyślij e-mail
UWAGA: Istnieje możliwość dopasaowania terminu szkolenia do potrzeb Klienta.
Czas trwania: 2dni X 6 godzin
Wielkość grupy: max 16 osób
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.