Wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami
Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Poznanie standardu rozmowy sprzedażowej
Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych wystepujących podczas rozmowy sprzedażowej
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas bezpośredniej obsługi.
Grupa docelowa:
Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedaży
Szkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego w punktach sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
Uczestnicy potrafią profesjonalnie obsługiwać klienta w kontakcie bezpośrednim
Umiejetność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Budowa wizerunku firmy dbającej o swoich klientów
Zwiększenie szans sprzedażowych poprzez wzrost satysfakcji klientów z obsługi
Budowanie długofalowych relecji z klientami
Tematyka szkolenia:
Standard rozmowy sprzedażowej
Nawiązanie kontaktu z klientem
Badanie potrzeb
Aktywne słuchanie
Prezentacja oferty
Pokonywanie obiekcji
Techniki finalizacji
Pożegnanie klienta
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Metodyka szkolenia:
Prezentacja trenera, dyskusja moderowana, burza mózgów,ćwiczenia indywidualne i w grupach
Czas trwania: 2 dni (16 h)
Wielkość grupy: 8-16 osób
Termin szkolenia: Aktualne terminy szkoleń dostępne na stronie Wyślij e-mail
UWAGA: Istnieje możliwość dopasaowania terminu szkolenia do potrzeb Klienta.
Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania zdobywananej wiedzy i umiejętności.
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.