Profesjonalna asystentka to połowa sukcesu w pracy każdego szefa. Zajmuje reprezentacyjne stanowisko w firmie i pomaga przełożonemu w organizacji czasu pracy, administracji, umawianiu spotkań i w kontaktach z parterami biznesowymi. Oprócz tego pośredniczy w relacjach z pracownikami oraz nadzoruje pracę sekretariatu zgodnie z harmonogramem. Sekretariat to centalne miejsce oraz wizerunek firmy, ktróry wpływa na pierwsze wrażenie potencjalnych Klientów czy Interesantów.
Cele szkolenia: Wzmocnienie potencjału zawodowego osób zatrudnionych w biurze
Podniesienie efektywności pracy poprzez poznanie nowoczesnych metod realizacji zadań
Rozwój umiejętności współpracy z przełożonym
Grupa docelowa: Osoby zainteresowane podjęciem pracy w biurze. Asystentki, sekretarki zainteresowane własnym rozwojem zawodowym.
Korzyści dla Uczestnika i organizacji:
Po szkoleniu uczestnik będzie:
Znał nowe techniki wykonywania prac biurowych
Umiał zastosować efektywne rozwiązania ułatwiające realizacje obowiązków
Potrafił usprawnić firmowy system zarządzania dokumentacją
Tematyka szkolenia:
Dzień I
Znaczenie efektywnej komunikacji w pracy biurowej, współpraca z przełożonym
Specyfika komunikacji z przełożonym
Organizacja czasu swojego i przełożonego
Zasady obsługi Klienta
Zasady efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych
Dzień II Praca z dokumentami
Zasady sporządzania pism - na co należy zwracać uwagę by zachować profesjonalizm przygotowywanych dokumentów
Zarządzanie dokumentacją w firmie - jak stworzyć skuteczny system wewnętrznego obiegu dokumentów
Archiwizacja - praktyczne metody radzenia sobie z archiwaliami firmowymi
Etykieta i zasady savoir - vivre w pracy biurowej
Metodyka szkolenia:
Szkolenie zaprojektowane jest w formie warsztatów. Przekazywana wiedza jest utrwalana w formie ćwiczeń dostosowanych do specyfiki pracy uczestników szkolenia.
W trakcie zajęć uczestnicy pracują indywidualnie, w parach, w zespołach. Odgrywają scenki, analizują przygotowane przez prowadzącego case study, wypełniają testy.
Termin szkolenia:Aktualne terminy szkoleń dostępne na stronie Wyślij e-mail
UWAGA: Istnieje możliwość dopasaowania terminu szkolenia do potrzeb Klienta.
Czas trwania: 2dni (16 godzin)
Wielkość grupy: od 10 do 16 osób
Szkolenie prowadzi certyfikowany trener biznesu-doradca personalny-dyplomowana sekretarka, ekspert w zakresie szkoleń z obsługi Klienta, organizacji biura i savoir-vivre w biznesie.
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.