ePR i PR - czyli jak wykorzystać Internet w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz jak efektywnie komunikować się z mediami.
Szkolenie otwarte
Celem szkolenia jest przedstawienie Internetu jako medium stwarzającego nowe możliwości kreowania wizerunku firmy oraz dotarcia do potencjalnych odbiorców. Dobrze wszystkim znany Internet jest najbardziej wiarygodnym medium i zarazem najchętniej wykorzystywanym kanałem informacji, który nie może być pominięty w strategii rozwoju firmy, budując jej wizerunek.
Poruszana problematyka:
- zasady budowy stron WWW - co, gdzie i w jakich proporcjach
- promocja witryn firmowych w sieci
- profil internauty - kto najczęściej korzysta z sieci
- jak dotrzeć do swojego targetu za pośrednictwem sieci
- sytuacje kryzysowe w Internecie - jak im zapobiegać i jak na nie reagować
- niestandardowe działania PR w sieci
- case study - przykłady działań PR w Internecie
W drugiej części szkolenia uczestnicy dowiedzą się co interesuje media, jak przygotowywać informacje prasowe, jak przedstawić temat, aby news został opublikowany oraz jak zachęcić dziennikarza, aby przyszedł na konferencję prasową. Podczas warsztatów uczestnicy przygotują komunikaty prasowe, strategię komunikacyjną oraz konferencję prasową oraz wezmą udział w symulacji konferencji prasowej. Dzięki temu nabędą praktyczne umiejętności współpracy z mediami w zakresie PR, czyli media relations.
Poruszana problematyka:
- rodzaje mediów
- komunikacja z mediami
- listy mailingowe - jak je sporządzać
- informacje prasowe - jak je przygotować i komunikować
- jak mówić, aby zainteresować
- konferencje prasowe
- relacje z dziennikarzami
- terminarz kontaktów z mediami
- przygotowywanie raportów prasowych
Szkolenie prowadzi
Agnieszka Kminikowska, która zajmowała się PR dla instytucji kulturalnych w Gdańsku, ogólnopolskich festiwali (Festiwal Artystyczny Młodzieży Akademickiej FAMA, Gdańskie Noce Jazzowe, Festiwal Malarstwa Ściennego - Węzeł Kliniczna, Festiwal Sztuk Autorskich „Windowisko”). Obecnie pracuje w Agencji Public Relations 121 PR, gdzie zajmuje się planowaniem i wdrażaniem kampanii internetowych opartych o tzw. WOM (Word of Mouth Marketing), czyli „marketing szeptany”. Ukończyła Podyplomowe Studium Dziennikarstwa i Zarządzania Informacją (PR) na Uniwersytecie Wrocławskim
Miejsce - Warszawa.
Czas - 15.09.2007.
Koszt - 400PLN.
Ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
(szkolenie dostępne również w innych miastach)
Dodatkowe informacje: Wyślij e-mail oraz Wyślij e-mail