Badanie Tajemniczego Klienta (Mystery Shopping) pomaga uzyskać rzetelną i obiektywną informację dotyczącą jakości obsługi Klienta w placówce/punkcie/sklepie/lokalu danej Firmy.
Badanie przeprowadza Agent (Tajemniczy Klient), który wciela się w rolę zwykłego Klienta dokonującego zakupów w określonej lokalizacji. Przeprowadza on obserwację całego procesu jakości obsługi Klienta zapisując wnioski w przygotowanym do tego celu kwestionariuszu.
Agent nie ujawnia swojej misji oraz celu wizyty pracownikom. Działa wg określonego scenariusza wizyty. Pozwala to na autentyczne i anonimowe badanie jakości obsługi oraz zebranie obiektywnych danych (zliczonych na podstawie wcześniej ustalonych wag, poszczególnych kryteriów lub kryteriów dodatkowych) w postaci faktów i wniosków.
Dla kogo realizujemy nasze badania TK.
Usługi Tajemniczego Klienta realizujemy na zlecenie Firm z różnych branż tj:
o Telekomunikacja, TV i Internet
o RTV, AGD, Multimedia
o Komputerowa , Informatyczna
o Banki, Ubezpieczenia i Finanse
o Hotele, Turystyka
o Restauracje i Kawiarnie
o Motoryzacja i Salony Samochodowe
o Stacje Paliw
o Transport, Taxi, Komunikacja
o Urzędy i Instytucje
o Poczta i Usługi Kurierskie
o Salony, Perfumerie, Zdrowie, Uroda
o Odzieżowa , Obuwnicza, Dziecięca
o Mieszkanie, Dom, Ogrodnicza
o Budowlana, Wykończeniowa
o Edukacja
Usługę Tajemniczego Klienta kierujemy głównie do Firm Handlowych i Usługowych, gdzie pracownicy mają kontakt z Klientem. Szczególnie do Firm posiadających własną sieć sprzedaży, standardy wizualizacji i obsługi Klienta. Przy pomocy takiego badania realizowane są cele jakościowe, które w znacznym stopniu przekładają się cele ilościowe Firm, ich politykę sprzedaży i obsługi do Klienta zarówno indywidualnego jak i biznesowego.
szczegóły usługi dostępne są na naszej stronie internetowej
kontakt:
CENTRUM SZKOLENIOWE MENTOR
35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1, lokal A3 (parter)
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.Wyślij e-mailul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszówtel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt:
08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.