favore.pl
TAJEMNICZY KLIENT  -  BADANIE JAKOŚCI OBSŁUGI

TAJEMNICZY KLIENT - BADANIE JAKOŚCI OBSŁUGI nr 118132

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: www.mentor-szkolenia.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI
Badanie Tajemniczego Klienta (Mystery Shopping) pomaga uzyskać rzetelną i obiektywną informację dotyczącą jakości obsługi Klienta w placówce/punkcie/sklepie/lokalu danej Firmy.
Badanie przeprowadza Agent (Tajemniczy Klient), który wciela się w rolę zwykłego Klienta dokonującego zakupów w określonej lokalizacji. Przeprowadza on obserwację całego procesu jakości obsługi Klienta zapisując wnioski w przygotowanym do tego celu kwestionariuszu.
Agent nie ujawnia swojej misji oraz celu wizyty pracownikom. Działa wg określonego scenariusza wizyty. Pozwala to na autentyczne i anonimowe badanie jakości obsługi oraz zebranie obiektywnych danych (zliczonych na podstawie wcześniej ustalonych wag, poszczególnych kryteriów lub kryteriów dodatkowych) w postaci faktów i wniosków.
Dla kogo realizujemy nasze badania TK.
Usługi Tajemniczego Klienta realizujemy na zlecenie Firm z różnych branż tj:
o    Telekomunikacja, TV i Internet
o    RTV, AGD, Multimedia
o    Komputerowa , Informatyczna
o    Banki, Ubezpieczenia i Finanse
o    Hotele, Turystyka
o    Restauracje i Kawiarnie
o    Motoryzacja i Salony Samochodowe
o    Stacje Paliw
o    Transport, Taxi, Komunikacja
o    Urzędy i Instytucje
o    Poczta i Usługi Kurierskie
o    Salony, Perfumerie, Zdrowie, Uroda
o    Odzieżowa , Obuwnicza, Dziecięca
o    Mieszkanie, Dom, Ogrodnicza
o    Budowlana, Wykończeniowa
o    Edukacja
 
Usługę Tajemniczego Klienta kierujemy głównie do Firm Handlowych i Usługowych, gdzie pracownicy mają kontakt z Klientem. Szczególnie do Firm posiadających własną sieć sprzedaży, standardy wizualizacji i obsługi Klienta. Przy pomocy takiego badania realizowane są cele jakościowe, które w znacznym stopniu przekładają się cele ilościowe Firm, ich politykę sprzedaży i obsługi do Klienta zarówno indywidualnego jak i biznesowego.
szczegóły usługi dostępne są na naszej stronie internetowej
                                                                                                     kontakt:   
CENTRUM SZKOLENIOWE MENTOR
 35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1, lokal A3 (parter)
tel/fax: Wyślij e-mail
tel.kom.: Wyślij e-mail
www.mentor-szkolenia.pl Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
TAJEMNICZY KLIENT - BADANIE JAKOŚCI OBSŁUGI - galeria
TAJEMNICZY KLIENT - BADANIE JAKOŚCI OBSŁUGI Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Meble Sosnowe Morąg   Następna usługa: AUTOMATY O NISKICH WYGRANYCH "AUTOGAMES"