favore.pl
PRCOWNIK OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI PALIW

PRCOWNIK OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI PALIW nr 127270

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: www.mentor-szkolenia.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
525 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
www.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl lub tel. 17 852 55 56, kom. 503 455 668
rozwiń
OPIS USŁUGI
Cele szkolenia:
  • Zapoznanie Uczestników z zakresem obowiązków jako Pracownika Obsługi Klienta na Stacji Paliw
  • Poznanie procesu sprzedaży na Stacji Paliw oraz nawiązania relacji z Klientem
  • Nabycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej w trakcie sprzedaży i obsługi Klienta
  • Nabycie dobrych praktyk w kontakcie z Klientem i zdobycie jego zaufania
 
Grupa docelowa:
  • Osoby podejmujące pracę w obsłudze Klienta na stacji paliw
  • Osoby odpowiedzialne za kontakt z Klientem na stacji paliw
  • Pracownicy stacji paliw na codzień realizujący zadania i sprzedaż, chcący wzmocnić swoją wiedzę i efektywność w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta
 
Korzyści dla Uczestnika i Organizacji:
  • Uczestnik zna zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Uczestnik wie czemu służą standary pracy i zasady obsługi Klienta na stacji paliw
  • Uczestnik potrafi przeprowadzić skuteczną rozmowę sprzedażową i zna jej etapy
  • Uczestnik zna techniki sprzedaży i typologię Klienta
  • Uczestnik potrafi sobie poradzić w trudnych sytuacjach z Klientem mając na uwadzę utrzymanie dobrych relacji
  • Organizacja ma doskonale wyszkolonego pracownika obsługi Klienta stacji paliw, dbającego o wizerunek  firmy i jakość obsługi Klienta
 
Tematyka szkolenia:
 
1. Standardy i zasady Obsługi Klienta
  • Prezentacja danych i rezultatów dobrej i złej obsługi Klienta
  • Po co są stadardy?
  • Jakie są zasady Obsługi Klienta na stacji paliw
2. Kodeks dobrych praktyk pracownika stacji paliw
  • zakres obowiązków na stacji paliw
  • kodeks pracownika stacji paliw
  • jak postępować i na co zwrócić uwagę
3. Etapy rozmowy handlowej na stacji paliw
  • Powitanie Klienta w sklepie i na podjeździe
  • Przyjęcie zamówienia od Klienta
  • Badanie potrzeb
  • Rodzaje pytań
  • Wstępna prezentacja oferty stacji paliw
  • Sprzedaż wiązana lub uzupełniająca do Kienta
  • Skuteczna prezentacja
  • Argumenty sprzedażowe produktów sezonowych i promocji stacji
  • Techniki sprzedaży i finalizacji
  • Przyjęcie zamówienia od Klienta, karta stałego Klienta i korzyści dla Klienta
  • Wydanie paragonu lub rachunku
  • Podziękowanie za zakupy
  • Pożeganie i zaproszenie ponowne
  • Przydatne zwroty i elementy wdrożeniowe
4. Trudny Klient
  • Typologia Klientów stacji paliw
  • Sposób postępowania i nawiązania relacji z trudnym Klientem
  • Techniki pokonywania obiekcji
  • Poszukiwanie skutecznego rozwiązania
5. Warsztaty
  • ćwiczenia induwidualne
  • ćwiczenia grupowe
  • scenki obsługi Klienta
  • Informacja zwrotna
6. Podsumowanie i zakończenie
 
Metodyka szkolenia:
Prezentacja interaktywna, mini wykład, dyskusja moderowana, studium przypadków, ćwiczenia indywidualne i scenki rozmów bezpośrednich z Klientami, warsztaty
 
Czas trwania: 2dni x 8h
Termin szkolenia: Aktualne terminy szkolenia dostępne są na stronie internetowej Wyślij e-mail lub tel.  Wyślij e-mail .
 
Wielkość grupy: od 10 do 16 osób
 
Trener prowadzący: Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, manager. Praktyk w zakresie sprzedaży do Klienta indywidualnego i Firm, specjalizujący się w szkoleniach i warszatach z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, standardów pracy, obsługi Klienta i zarządzania zespołem. Zajmuje się również organizacją i koordynacją badań Mystery Shooping w zakresie jakości obsługi Klienta w placówkach handlowych, stacjach, salonach sprzedaży. Jako trener zrealizował około 1200 godzin szkoleniowych.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
525 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
www.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl lub tel. 17 852 55 56, kom. 503 455 668
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
PRCOWNIK OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI PALIW - galeria
PRCOWNIK OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI PALIW Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: WYKOŃCZENIA WNĘTRZ REMONTY   Następna usługa: KURS KASJERA ZŁTOWO - WALUTOWEGO