favore.pl
Brak zdjęcia

TRENING PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA nr 145174

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 320 / osoba
Użytkownik
Centrum_PRESTIGE ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Centrum Rozwoju PRESTIGE
Wyślij e-mail
Warszawa
tel: 600 589 618600 589 618
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
szkolenie zamknięte odbywa się w godzinach wybranych przez zamawiającego
OPIS USŁUGI

 

TRENING PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

 

Udział w szkoleniu sprzyja budowaniu profesjonalnej postawy wobec sprzedaży, rozwojowi i wzrostowi kompetencji z zakresu wpływania na klienta w zależności od jego potrzeb.

Cele szkolenia:

  • Podniesienie jakości obsługi klienta

  • Trening umiejętności związanych ze skuteczną i profesjonalną obsługą klienta

  • Trening wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia

  • Trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach związanych z obsługą klienta

  • Rozwijanie umiejętności rozpoznawania oczekiwań klienta

  • Dostarczenie wiedzy dotyczącej potrzeb klientów i trening umiejętności odpowiadania na potrzeby klienta

  • Trening umiejętności interpersonalnych i skutecznej komunikacji z klientem

  • Poznanie zasad obsługi klientów kluczowych

  • Trening umiejętności zarządzania emocjami w kontakcie z trudnym klientem

  • Poznanie standardów komunikacji telefonicznej i elektronicznej

  • Poznanie funkcjonalności systemów zarządzania relacjami z klientem

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

1. System obsługi klienta

  • Budowanie lojalności i wartości klienta

  • Relacje z klientem

  • Zasady obsługi klienta

  • Psychologia klienta - kategorie klientów

  • Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klienta

  • Proces decyzyjny klienta

  • Projektowanie systemu obsługi klienta

  • Obsługa posprzedażowa klienta

 

2. Proces sprzedaży

  • Przygotowanie do sprzedaży

  • Kontakt z klientem

  • Budowanie autorytetu handlowca

  • Prezentacja handlowa

  • Finalizowanie sprzedaży

 

3. Komunikacja z klientem

  • Etapy rozmowy z klientem

- nawiązanie kontaktu

- wymiana informacji

- ustalenie z klientem planu dalszych działań
- podsumowanie ustaleń i pozytywne kończenie rozmowy

  • Techniki efektywnej komunikacji

- aktywne słuchanie

- konstruowanie precyzyjnych wypowiedzi

- zarządzanie emocjami klienta i własnymi

  • Kierowanie rozmową z klientem

  • Budowanie profesjonalnego kontaktu - Savoir-vivre w bezpośrednich i telefonicznych kontaktach z klientami

  • Techniki zachęcania do współpracy

  • Skrypty typowych rozmów związanych z obsługą klienta - z doświadczeń zawodowych

 

4. Obsługa klienta kluczowego

  • Charakterystyka i identyfikacja klienta kluczowego

  • Analiza biznesowa klienta kluczowego

  • Czynniki sukcesu w obsłudze kluczowego klienta

  • Strategie i zasady współpracy z kluczowymi klientami

 

5. Obsługa trudnego klienta

  • Kiedy klient staje się trudny?

  • Trudne pytania, obiekcje, wątpliwości, wahania klienta

  • Sposoby reagowania na zastrzeżenia i reklamacje klientów

  • Konflikt - reguły postępowania

 

6. Rozmowa telefoniczna z klientem

  • Skuteczna komunikacja przez telefon - treść i sposób mówienia

  • Kluczowe techniki komunikacji w rozmowie telefonicznej

  • Budowanie więzi w rozmowie telefonicznej przez dopasowanie się do rozmówcy

 

7. Standardy komunikacji elektronicznej

  • Zasady tworzenia korespondencji mailowej w biznesie

  • Przydatne zwroty

 

8. Informatyczne systemy zarządzania relacjami z klientem

  • Filozofia CRM - lojalny klient podstawą rozwoju firmy

  • Systemy informatyczne CRM, Contact Center, E-commerce

  • Najlepsze praktyki

 

 

Trener:

 

Szkolenie prowadzi wykwalifikowany trener-praktyk. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem w Warszawie.

Posiada doświadczenie jako menedżer i specjalista w zarządzaniu zespołami handlowymi, kreowaniu i realizowaniu strategii sprzedaży w korporacjach i w małych organizacjach.

Jako menedżer zespołów handlowych zajmowała się między innymi: koordynowaniem pracy zespołu, budowaniem strategii sprzedaży, rekrutacją, selekcją oraz adaptacją pracowników, a także rozwojem ich umiejętności w obszarach dotyczących m.in. organizacji i optymalizacji procesów sprzedażowych, wiedzy produktowej, obsługi klienta, organizacji pracy, komunikacji poprzez szkolenia i coaching.

Certyfikowany Trener Sprzedaży. Swoje doświadczenie zawodowe przenosi na grunt szkoleń i skutecznie wykorzystuje w praktyce trenerskiej.

 

 

Forma szkolenia:

 

Szkolenie jest prowadzone w formie intensywnego treningu kształtującego kluczowe umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.

Metody wykorzystywane podczas szkolenia: mini-wykład z prezentacją multimedialną, dyskusja, ćwiczenia w parach i podgrupach, ćwiczenia indywidualne, studia przypadków, scenki rodzajowe.

 

Korzyści dla uczestników:

 

  • Zwiększenie efektywności i jakości obsługi klienta

  • Poznanie i przećwiczenie zasad robienia pozytywnego pierwszego wrażenia

  • Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami

  • Zbudowanie autorytetu handlowca

  • Zwiększenie własnej efektywności sprzedażowej

  • Umiejętność identyfikowania klienta kluczowego

  • Poznanie i umiejętność stosowania efektywnych strategii obsługi trudnych klientów

  • Zwiększenie efektywności podczas rozmów telefonicznych z klientem

  • Poznanie zasad mailowej komunikacji biznesowej

  • Nabycie wprawy w stosowaniu systemów CRM


 

Odbiorcy szkolenia:

 

  • Przedstawiciele handlowi

  • Kierownicy zespołów sprzedażowych

  • Pracownicy biura obsługi klienta

  • Handlowcy stacjonarni i terenowi

  • Pracownicy działu marketingu

  • Osoby, które chcą zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, organizowania spotkań biznesowych i przeprowadzania prezentacji produktu.

 

Informacje organizacyjne:

  • Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej (minimum treści, maksimum praktyki)

  • Ze względu na formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 16 osób

  • Szkolenie trwa 2 dni (16 godzin)

  • Zajęcia odbywają się w godzinach 9.00-17.00

  • W każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch

  • Cena szkolenia obejmuje:

- udział w szkoleniu,

- materiały szkoleniowe w formie cyfrowej,

- możliwość indywidualnych konsultacji,

- zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu,

- 4 przerwy kawowe,

- 2 obiady

 

 

Zamawianie szkolenia:

 

W celu zamówienia szkolenia należy wypełnić formularz zamówienia dostępny na naszej stronie internetowej i odesłać mailem do biura firmy.

 

 

Rabaty:

  • Promocja czasowa: zgłoszenie 4 tygodnie przed datą szkolenia - rabat 150 zł

  • Promocja ilościowa: 2 osoby z firmy - rabat 150 zł

  • Promocja ilościowa: 3 osoby z firmy - rabat 250 zł

  • Stały Klient: rabat 10% na każde szkolenie

 

 

Terminy szkoleń otwartych:

 

  • 16-17.02.2012 Katowice

  • 20-21.02.2012 Warszawa

  • 28-29.02.2012 Wrocław

  • 8-9.03.2012 Gdańsk

  • 12-13.04.2012 Warszawa





Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


OPCJE DODATKOWE
Szkolenie zamknięte rozwiń Cena: 0 zł Szkolenie dla pracowników jednej firmy, opracowane według potrzeb Klienta. Indywidualna wycena szkolenia.
PLIKI DO POBRANIA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 320 / osoba
Użytkownik
Centrum_PRESTIGE ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Centrum Rozwoju PRESTIGE
Wyślij e-mail
Warszawa
tel: 600 589 618600 589 618
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
szkolenie zamknięte odbywa się w godzinach wybranych przez zamawiającego
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Centrum_PRESTIGE
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

TRENING PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: KURS INSTRUKTORA STYLIZACJI PAZNOKCI   Następna usługa: KONCHOWANIE I ŚWIECOWANIE USZURYBNIK