favore.pl
Employer branding  -  budowanie wizerunku pracodawcy

Employer branding - budowanie wizerunku pracodawcy nr 145386

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
899 / osoba
Użytkownik
Kontakt
Gration Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 61c/304
01-031 Warszawa

tel: 608630994608630994
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Sprzedajemy również materiały szkoleniowe opracowane specjalnie z myślą o samokształceniu.

Czas trwania: 1 dzień

Najbliższy termin: 30 wrzesień 2010 r.

Ludzie są najcenniejszym zasobem każdej firmy. Przyciągnięcie dobrego pracownika zawsze jest trudne. Rynek pracodawcy może wkrótce znów stać się rynkiem pracownika, a wtedy firmy, które nie zadbały zawczasu o swój wizerunek, będą miały problemy z pozyskaniem odpowiednich pracowników. Błędy w komunikacji popełnione dziś, jutro mogą firmę drogo kosztować. Aby wyróżnić się spośród innych i zbudować pozytywny wizerunek, nie wystarczy już udział w targach pracy i rankingach ani atrakcyjność strony internetowej. Niezbędne jest aktywne podjęcie nowych działań. Employer branding to niezmiernie ważny element w polityce firmy. Wizerunek firmy przekłada się również na sprzedaż. Przedsiębiorstwa postrzegane jako społecznie odpowiedzialne oraz szanujące pracowników i klientów mogą liczyć na większą sprzedaż i przychylność opinii publicznej. Za kreowanie wizerunku firmy odpowiedzialny jest nie tylko dział Public Relations, ale wszyscy pracownicy, przede wszystkim kadra zarządzająca, dział personalny oraz dział handlowy. HR-owcy nie zawsze zdają sobie sprawę z wagi roli w komunikacji z otoczeniem.

Dlatego motto szkolenia brzmi:

WYKORZYSTAJ DZIAŁANIA PUBLIC RELATIONS,
ABY ODNIEŚĆ KORZYŚCI BIZNESOWE
Z WIZERUNKU DOBREGO PRACODAWCY

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest nauczenie uczestników skutecznego wykorzystania narzędzi Public Relations w budowaniu wizerunku firmy. Dzięki temu unikną błędów, których konsekwencje byłyby brzemienne dla firmy. Dowiedzą się również,,jak wykorzystać np. sytuację rozmowy rekrutacyjnej w komunikacji z otoczeniem. Uczestnicy zaczną patrzeć oczyma PRowca na Human Resources Management.

Program

  • Public Relations i jego narzędzia
  • Proces rekrutacyjny w kontekście kreowania wizerunku firmy – szanse i zagrożenia
  • Na czym polega Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
  • Przełożenie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu na wizerunek firmy
  • Najczęstsze błędy w employer branding’u.
  • Korzyści biznesowe z wizerunku dobrego pracodawcy

Odbiorcy szkolenia

Szkolenie jest adresowane do osób odpowiedzialnych za wizerunek firmy jako pracodawcy – do właścicieli, kadry zarządzającej, specjalistów z Działów Zasobów Ludzkich, zarówno funkcjonujących w małych i dużych firmach. Osoby te stają się w coraz większym stopniu odpowiedzialne za działania Public Relations wewnątrz i na zewnątrz firmy. Wymaga to poznania nowych narzędzi oraz innego spojrzenia na proces rekrutacji i działania skierowane do własnych pracowników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • jak wykorzystać narzędzia PR w pracy działu HR (tworzenie informacji, współpraca z mediami, kanały komunikacji)
  • co oznacza marketing szeptany w kontekście rekrutacji
  • na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę przy komunikacji zarówno z kandydatami, jak i pracownikami
  • jaką rolę HRowcy mogą odegrać w tworzeniu strategii CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu)
  • jakie są najczęstsze błędy w Employer Brandingu i jak się przed nimi uchronić
  • jakie korzyści biznesowe daje dbałość o wizerunek dobrego pracodawcy


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
899 / osoba
Użytkownik
Kontakt
Gration Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 61c/304
01-031 Warszawa

tel: 608630994608630994
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU gration
pozytywna
rozwiń Niezłe. Wystawiona 15-12-2009 16:17 przez Vectra (87.205.245.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Niezłe. Wystawiona 15-12-2009 16:17 przez Vectra (87.205.245.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Employer branding - budowanie wizerunku pracodawcy - galeria
Employer branding - budowanie wizerunku pracodawcy Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: DRZWI OKNA BRAMY   Następna usługa: Usługi ślusarskie