ZARZĄDZANIE SPA
Jak zarządzać hotelem, ośrodkiem WELLNESS i SPA?
Szkolenie realizowane w formie wewnętrznej (in-company) na potrzeby danej firmy lub organizacji.
Szkolenie skierowane do właścicieli, dyrektorów, managerów kierujących ośrodkami SPA lub do osób, które planują wprowadzić usługi SPA w swoim pensjonacie, hotelu etc.
Przykładowe zagadnienia:
Ø Ocena i analiza trendów w usługach a hotelarstwo Wellness
Ø Etykieta biznesowa w hotelu Wellness i SPA
Ø Klient hotelu Wellness i SPA wg kryteriów zaspakajania potrzeb
Ø Struktura funkcjonalno-usługowa i oferta hotelu Wellness i SPA
Ø Hotel Wellness i SPA na rynku konkurencji
Ø Marketing mix i PR hotelu Wellness i SPA
Ø Zarządzanie jednorodnością i jakością
Ø Zarządzanie pobytem Gościa czyli komercyjna obsługa i opieka gościnna.
Ø Management i Personel Hotelu Wellness
Ø Dostawca, kontrahent, partner - wzajemność biznesowa, zarządzanie relacjami
Ø Dostawcy usług SPA – gdzie ich szukać, z jakimi współpracować?
Ø Planowanie, koordynacja i kontrola efektywnej ekonomicznie działalności hotelu Wellness i SPA
Ø Turystyka medyczna – nowy trend, jak go wykorzystać?
Nasza firma współpracuje z najlepszymi trenerami, prelegentami oraz konsultantami, którzy z pewnością przygotują szkolenie/seminarium spełniające Państwa oczekiwania. Czerpiemy wiedzę od najlepszych firm związanych z branżą WELLNESS / SPA w Polsce i w Europie.
Nasze Projekty obejmują również kompleksowe Eventy związane z otwarciem SPA lub promocją nowych usług w istniejącym ośrodku WELLNESS i SPA.
Jesteśmy otwarci na wszelkie nietypowe zamówienia, jak również jesteśmy w stanie zrealizować usługę w każdym miejscu na terenie Polski, jak i zagranicą.
Trenerzy posługują się językiem polskim, niemieckim i angielskim.
Szczegółowe informacje na temat programu oraz możliwości organizacji szkolenia można uzyskać pod nr tel. 514 009 655 lub wysyłając zapytanie poprzez formularz Favore.
Zapraszamy do kontaktu!