favore.pl
Ława do salonu szklany blat, # 601

Ława do salonu szklany blat, # 601 nr 156010

Lokalizacja: Stara Iwiczna (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
799 / sztuka
Użytkownik
GrandLuxuryPlaza (30)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Szczepan Rojek
URARTU Group PHU
Wyślij e-mail
Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116a
05-500 Piaseczno

tel: 48 22750500048 227505000
tel: 48 50265000048 502650000
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-19:00
sb: 10:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Oferujemy Państwu wyjątkowe i oryginalne meble biurowe.
 
Meble te wykonane są w przepięknym, niepowtarzalnym stylu skórzanych wykończeń.

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Przedmiotem oferty jest nowa ława ze szklanym blatem # 601 o wymiarach:


długość: 150 cm

szerokość: 90 cm

wysokość: 50 cm

Wyślij e-mail


  Istnieje możliwość zakupu innych mebli do kompletu.

Ława wykonana jest w całości z czarnej skóry.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
799 / sztuka
Użytkownik
GrandLuxuryPlaza (30)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Szczepan Rojek
URARTU Group PHU
Wyślij e-mail
Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116a
05-500 Piaseczno

tel: 48 22750500048 227505000
tel: 48 50265000048 502650000
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-19:00
sb: 10:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU GrandLuxuryPlaza
negatywna
rozwiń Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli . Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto . Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały. Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej . Nie polecam Wystawiona 20-02-2020 12:55 przez Anna (109.173.150.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33 przez Martyna Menc (83.6.54.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli . Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto . Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały. Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej . Nie polecam Wystawiona 20-02-2020 12:55 przez Anna (109.173.150.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33 przez Martyna Menc (83.6.54.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Ława do salonu szklany blat, # 601 - galeria
Ława do salonu szklany blat, # 601 Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: Wizytówki Lublin   Następna usługa: SKUP SAMOCHODÓW UŻYWANYCH BYTOM