favore.pl
Brak zdjęcia

Jak skutecznie wykreować wizerunek salonu ? nr 16151

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: u klienta lub w innej w sali szkoleniowej

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Arleta Olczyk
Wyślij e-mail
Chocimska 13
30-057 Kraków

tel: 12 638032012 6380320
tel: 694 778870694 778870
fax: 12 378 32 55
Ze wzgledu na nasz charakter pracy prosimy o kontakt mailowy lub na telefon komórkowy
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Szkolenie jednodniowe w formule doradczo- szkoleniowej. Przeznaczone głównie dla małych zakładów kosmetycznych i fryzjerskich.

Program zawiera m.in.zagadnienia:

Klient zewnętrzny a klient wewnętrzny – kim są nasi klienci?

Psychologia relacji z klientem: oczekiwania klientów i mapa umiejętności czyli co jest niezbędne w budowaniu pozytywnych relacji z klientem.

Różne grupy klientów: np.  nastolatki, kobiety w średni wieku, emeryci czyli o zdolnościach przewidywania.

Najważniejsze oczekiwania klientów: np. powitanie, tempo realizacji usługi zarządzanie czasem oczekiwania klienta czyli klient w poczekalni

Standardy obsługi klienta – dlaczego muszą istnieć w każdej firmie i instytucji czyli o stworzeniu wewnętrznych  standardów w zakładzie fryzjerskim/kosmetycznym.

„Czytanie zachowań klientów” czyli kilka wskazówek ułatwiających przewidywanie potrzeb klienta.

Kilka słów o najważniejszych zasadach prowadzenia rozmów przez telefon czyli telefoniczny savoir vivre.

Udzielanie informacji w sposób przyjazny i życzliwy dla klienta – trochę o technikach „dobrego słuchania”.

Pozyskiwanie informacji zwrotnej od klientów czyli najczęściej o tym,  co trzeba poprawić.

Niedopuszczalne zwroty czyli czego wystrzegać się w rozmowie z klientem.

Filary dobrej obsługi klienta



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Arleta Olczyk
Wyślij e-mail
Chocimska 13
30-057 Kraków

tel: 12 638032012 6380320
tel: 694 778870694 778870
fax: 12 378 32 55
Ze wzgledu na nasz charakter pracy prosimy o kontakt mailowy lub na telefon komórkowy
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU obslugaklienta
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Jak skutecznie wykreować wizerunek salonu ? Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: JAGUAR, AUTO DO ŚLUBU, WESELE, ZDJĘCIA ŚLUBNE   Następna usługa: INFORMATYK Z 12 LETNIM DOŚWIADCZENIEM