Szczepan Rojek URARTU Group PHU Wyślij e-mail Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116a 05-500Piaseczno tel: 48 22750500048 227505000 tel: 48 50265000048 502650000 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:09:00-19:00
sb:10:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Czy nowoczesność jest do doścignięcia? Czy da się ją ujarzmić? Czy może stać się tak niezapomniana jak tradycyjne, stylowe rozwiązania? Zadajesz sobie tego typu pytania? Nasze meble do salonu, powstałe zgodnie z najnowszymi trendami, znają odpowiedź. Udowadniają, że najnowsze trendy, mimo swojej prostoty, oddziałują w złożony sposób.
Po pierwsze już samą koncepcją, kryjącym się za nimi pomysłem wywołują podziw, po drugie – po bliższym przyjrzeniu się im zwracają uwagę na precyzyjne połączenie wszystkich elementów, lekkość przechodzenia jednego w drugi, delikatność, a jednocześnie solidność poszczególnych części, po trzecie – ugruntowują pierwsze wrażenie w swojej niezawodnej funkcjonalności. Oferowane tu nowoczesne meble do salonu sprawdzą się przez wiele lat i ani ich design, ani ich praktyczne walory nie ugną się pod presją czasu!
Oferowane Państwu wyjątkowe i oryginalne meble z nowoczesnej serii M1, łączą piękno wykończeń z fornirowanego drewna oraz wstawek ze skóry ekologicznej.
Oferowany jest nowy regał z szafką pod TV oraz szufladami MT002 z serii M1:
- regał o wymiarach:
długość: 240 cm
głębokość: 55 cm
wysokość: 180 cm
Istnieje możliwość zakupu innych mebli do kompletu.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Szczepan Rojek URARTU Group PHU Wyślij e-mail Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116a 05-500Piaseczno tel: 48 22750500048 227505000 tel: 48 50265000048 502650000 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
rozwiń
Kupiłam komodę Bella w Grand luxury plaza i nie mogę się na nią napatrzeć. Za każdym razem dostrzegam jakiś nowy detal.
Wystawiona 15-05-2013 12:40
przez jagoda (178.42.147.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szczerze polecam meble z Grand luxury plaza.
Wystawiona 30-04-2013 14:13
przez Rożek (83.9.3.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep i meble. Polecam!
Wystawiona 29-04-2013 19:32
przez okina (178.42.109.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Wzorowy sklep. Dobry kontakt, szybka realizacja zamówienia. Super meble.
Wystawiona 02-04-2013 15:32
przez king (83.24.91.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep, świetne meble. Nic dodać, nic ująć.
Wystawiona 21-03-2013 20:09
przez dziGa (83.24.92.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Miło mi wystawić tak WIELKI pozytyw. Komplet wypoczynkowy jest prześliczny, cała transakcja przebiegła pomyślnie.Polecam wszystkim tą firmę, a sam jeśli w przyszłości będę kupował 2gi komplet na pewno zgłoszę się do was.Pozdrawiam !!!
Wystawiona 14-03-2013 11:23
przez Dani (95.49.211.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Bardzo wysoko oceniam jakość obsługi klienta oraz produktów (biurko gabinetowe Broker).
Wystawiona 07-03-2013 14:53
przez Yusty (83.9.236.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli .
Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto .
Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały.
Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej .
Nie polecam
Wystawiona 20-02-2020 12:55
przez Anna (109.173.150.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33
przez Martyna Menc (83.6.54.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń
Kupiłam komodę Bella w Grand luxury plaza i nie mogę się na nią napatrzeć. Za każdym razem dostrzegam jakiś nowy detal.
Wystawiona 15-05-2013 12:40
przez jagoda (178.42.147.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szczerze polecam meble z Grand luxury plaza.
Wystawiona 30-04-2013 14:13
przez Rożek (83.9.3.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep i meble. Polecam!
Wystawiona 29-04-2013 19:32
przez okina (178.42.109.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Wzorowy sklep. Dobry kontakt, szybka realizacja zamówienia. Super meble.
Wystawiona 02-04-2013 15:32
przez king (83.24.91.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep, świetne meble. Nic dodać, nic ująć.
Wystawiona 21-03-2013 20:09
przez dziGa (83.24.92.*)
Zgłoś nadużycie