Techniki sprzedaży w instytucji bankowej
Warsztaty realizowane w formie wewnętrznej(in-company)
Szkolenie skierowane do pracowników instytucji finansowych zajmujących się na co dzień obsługą klientów, sprzedażą, negocjacjami, obsługą posprzedażną.
Przykładowy zakres szkolenia:
· struktura procesu sprzedaży
· precyzyjne zadawanie pytań
· odpowiednie prowadzenie rozmowy z klientem
· rola precyzyjnego podsumowania rozmowy
· przełamywania barier i oporów związanych z nowymi wyzwaniami w pracy na stanowisku doradcy klienta
· rola i znaczenie funkcji doradcy klienta w banku
· komunikacja i trudne sytuacje w rozmowie z klientem
· analiza procesu obsługi klienta
· produkty bankowe w pigułce
Metody szkolenia
Szkolenie prowadzone w formie interaktywnej:
· ćwiczenia/dyskusje
· gry
· kamera
Nasza firma współpracuje z najlepszymi trenerami, prelegentami oraz konsultantami, którzy z pewnością przygotują szkolenie/seminarium spełniające Państwa oczekiwania. Czerpiemy wiedzę od najlepszych!
Nasze Projekty obejmują również kompleksowe Eventy, konferencje, wieczory integracyjne.
Jesteśmy otwarci na wszelkie nietypowe zamówienia, jak również jesteśmy w stanie zrealizować usługę w każdym miejscu na terenie Polski, jak i zagranicą.
Trenerzy posługują się językiem polskim, niemieckim i angielskim.
Szczegółowe informacje na temat programu oraz możliwości organizacji szkolenia można uzyskać pod nr tel. 514 009 655 lub wysyłając zapytanie poprzez formularz Favore.