Szczepan Rojek URARTU Group PHU Wyślij e-mail Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116a 05-500Piaseczno tel: 48 22750500048 227505000 tel: 48 50265000048 502650000 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:09:00-19:00
sb:10:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Zdarzyło Ci się poszukiwać mebli w kilku miejscach? Odwiedzając duże sklepy z wyposażeniem wnętrz, miałaś/eś wrażenie banalności, powtarzalności i typowości proponowanych tam zestawów? Z drugiej strony ekskluzywne sklepy z meblami projektowanymi na specjalne zamówienie pozostawały poza Twoim zasięgiem finansowym? Teraz nie musisz już dokonywać niesatysfakcjonujących Cię wyborów! Masz możliwość nabycia mebli niepowtarzalnych, pięknych, trwałych i w cenach, na które może pozwolić sobie każdy...
Do produkcji wszystkich dostępnych w naszym sklepie komód, witryn, szafek TV, stolików użyto najlepszych gatunków drewna. Pozwala to zaproponować meble o pięknym naturalnym wyglądzie i dużej trwałości, którym niestraszne są następujące po sobie lata i potrzeby wielu pokoleń. Kunsztowne zdobienia powstałe pod czujnym okiem najbardziej utalentowanych mistrzów meblarstwa spodobają się osobie praktycznej i tej o bardzo sprecyzowanych upodobaniach artystycznych... Efekt, który uzyskano w ten sposób, mówi sam za siebie!
Oferowany przez nas kwietnik zdobiony jest ręcznie rzeźbionymi drewnianymi elementami, dając niesamowity efekt, a jednocześnie pozostając bardzo funkcjonalnym.
Przedmiotem oferty jest nowy kwietnik DM-827-1 z serii DM-800 o wymiarach:
- szerokość: 46 cm
- wysokość: 91 cm
Wszystkie meble z tej serii są ręcznie rzeźbione i malowane.
Na innych naszych ofertach dostępne są również łóżka, szafki nocne, pufy, toaletki, komody, szafy, stoły, krzesła oraz inne meble do kompletu wykonane w podobnym stylu.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Szczepan Rojek URARTU Group PHU Wyślij e-mail Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116a 05-500Piaseczno tel: 48 22750500048 227505000 tel: 48 50265000048 502650000 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
rozwiń
Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli .
Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto .
Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały.
Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej .
Nie polecam
Wystawiona 20-02-2020 12:55
przez Anna (109.173.150.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33
przez Martyna Menc (83.6.54.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń
Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli .
Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto .
Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały.
Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej .
Nie polecam
Wystawiona 20-02-2020 12:55
przez Anna (109.173.150.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33
przez Martyna Menc (83.6.54.*)
Zgłoś nadużycie