Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce.
Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych.
Oferowane usługi:
telesprzedaż
• pozyskiwanie nowych klientów
• up-selling oraz cross-selling
wsparcie procesów sprzedażowych
• generowanie kontaktów sprzedażowych
• umawianie spotkań
bazy danych
• sprzedaż
• tworzenie
• aktualizacja
• profilowanie
obsługa infolinii
• informacyjnych, produktowych, usługowych
• servicedesków
• helpdesków
windykacja należności
• monitoring należności
• odzyskiwanie należności
badania marketingowe
• badania rynku i sondaże opinii
• badania satysfakcji i lojalności
• badania skuteczności kampanii marketingowych
obsługa biurowa
• obsługa połączeń telefonicznych
• obsługa korespondencji faksowej i elektronicznej
• umawianie spotkań
nagrania lektorskie
• komunikaty IVR i nagrania centralowe
• głosowe materiały szkoleniowe i audiobooki
• spoty reklamowe
• mastering gotowych nagrań
• wynajem studia
doradztwo biznesowe
• zarządzanie procesami biznesowymi w usługach i administracji/biurze
• zapewnianie bezpieczeństwa operacji
• wdrażanie standardów i zarządzanie projektami
• przygotowanie i prowadzenie szkoleń
obsługa nadwyżki ruchu
• przychodzącego
• wychodzącego
wirtualizacja contact center
• tworzenie call center w lokalizacji zleceniodawcy
• wynajem gotowej infrastruktury do profesjonalnej obsługi klientów
Contact Center zapewnia kompleksowe rozwiązania wykorzystujące wszystkie dostępne kanały komunikacji. Realizuje projekty niestandardowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. Prowadzi obsługę w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim, greckim oraz innych – w zależności od potrzeb.
Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK). Do grona klientów Contact Center należą zarówno małe, lokalne firmy jak i duże międzynarodowe koncerny z ponad 20 różnych branż.
W 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies).
Więcej informacji: Wyślij e-mail