Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy nie chcą już słyszeć w słuchawce zdań w stylu: „Nie, dziękujemy. Nie jesteśmy zainteresowani. Jesteśmy zadowoleni z usług naszych dostawców."
Skuteczna rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem zwiększa motywację i efektywność działań pracownika, ale również wpływa na realizacje planu sprzedaży. Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych to klucz do sukcesu w sprzedaży. Sztuka ta jednak nie jest łatwa, a bywa nawet żmudna i niewdzięczna. Nie wszystko da się sprzedać przez telefon. W przypadku sprzedaży wymagającej kontaktu osobistego ważne jest spotkanie z klientem.
Dobra relacja biznesowa zawsze rozpoczyna się od nawiązania kontaktu. Można perfekcyjnie opanować teorię sztuki sprzedaży, ale każdy doświadczony handlowiec powie, że to nie wszystko. Dlatego proponujemy szkolenie, na którym uczymy i trenujemy sposoby panowania nad emocjami oraz kontrolowania i panowania nad rozmową telefoniczną przez handlowców. Uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększyć własną efektywność w zakresie sprzedaży lub umawiania spotkań i za pierwszym razem skutecznie osiągać cel. Powiemy również jak radzić sobie z odmowami.
Im więcej skutecznych spotkań, tym większe szanse na zwiększenie liczby klientów.
Szkolenie w postaci intensywnego treningu, prowadzone przez praktyka, który zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu w sprzedaży – sposoby i metody przekazywania informacji z zachowaniem wysokiej jakości i profesjonalizmu. Celem jest zdobycie i udoskonalenie umiejętności w zakresie komunikowania się, sterowania przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy telemarketera, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji telemarketera oraz przezwyciężania sytuacji trudnych w kontaktach telefonicznych.
Handlowcy i wszyscy inni pracownicy, którzy chcieliby być podziwiani za skuteczne i ekonomiczne rozmowy z klientem przez telefon, których celem jest umówienie spotkania.