Nasi pracownicy pomagają dobrać sprzęt i oprogramowanie tak, by pogodzić potrzeby klienta z jego możliwościami finansowymi. Staramy się nie generować kosztów, które nie są konieczne, między innymi wykorzystując istniejące zasoby. Na życzenie klienta wykonujemy ekspertyzy stanu i zużycia technicznego sprzętu, opłacalności napraw oraz inwentaryzację sprzętu i oprogramowania.
Stała obsługa informatyczna firmy zapewnia atrakcyjne formy rozliczania, korzystne stawki, stałą współpracę, określone czasy reakcji, dostawy sprzętu, materiałów eksploatacyjnych i oprogramowania. W jej ramach świadczymy usługi typu helpdesk a także zapewniamy stałą pomoc telefoniczną. Dodatkowo w ramach umów świadczymy bezpłatne usługi doradcze mające na celu pomoc w optymalizacji rozwoju systemu, doborze oprogramowania, jak również zwiększenia świadomości bezpieczeństwa danych elektronicznych wykorzystywanych w firmie.
Obsługa informatyczna to nie tylko świadczenie usług, ale przede wszystkim dbałość o Klienta. Dbamy o ciągły rozwój zaplecza informatycznego Klienta. Doradzamy również, co warto zmienić aby podwyższyć bezpieczeństwo, a zarazem obniżyć koszty. Przekonaj się że warto zaufać profesjonalistom.
Korzyści płynące z podpisania umowy serwisowej: