favore.pl
Zarządzanie Kluczowymi Klientami

Zarządzanie Kluczowymi Klientami nr 231006

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 050 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Cel szkolenia:

Uczestnicy w trakcie zajęć zapoznają się istotą zarządzania kluczowymi Klientami, dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi, będą potrafić określać cele, a także poznają niezbędne procesy do zarządzania Kluczowymi Klientami. Samodzielnie dokonają segmentacji rynku a także dokonają identyfikacji i selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia do Klienta, oraz przygotują plan działań – wdrażania strategii zarządzania Kluczowymi Klientami.
 
Grupa docelowa:

Handlowcy, osoby pracujące w działach sprzedaży, managerowie sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
Zwiększenie efektywności procesów sprzedażowych
Budowanie długoterminowych relacji z Klientami
Przygotowanie planu działań w zakresie Zarządzania Kluczowymi Klientami
Spojrzenie na obecnych i przyszłych Klientów z perspektywy szans rozwoju dla działu sprzedaży i organizacji
 
Tematyka szkolenia:

Istota zarządzania kluczowymi Klientami – czyli o co w tym wszystkich chodzi?
Przygotowanie do zarządzania kluczowymi Klientami – cele, umiejętności, systemy, procesy i wiele innych rzeczy
Identyfikacja kluczowych Klientów – segmentacja to nie wszystko
Strategie wejścia – decyzje, decydenci, macierz kontaktów – nie taki diabeł straszny
W drodze do zarządzania Kluczowymi Klientami – dobry plan to  już połowa sukcesu
 
Metodyka szkolenia:

warsztaty, ćwiczenia grupowe, analizy przypadków, gry symulacyjne, inscenizacje.
 
Czas trwania:

2 dni czyli 16 godzin
 
Szkolenie poprowadzi Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego (1995) – sekcja pedagogiki, następnie Ukończone studia na kierunku zarządzania zasobami ludzkimi (2002), oraz studia podyplomowe „Akademia Profesjonalnego Trenera Biznesu (Akademia Leona Koźmińskiego Warszawa 2010). Od marca 2007 roku trener biznesu. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje takie dziedziny jak: obsługa Klienta, sprzedaż, negocjacje, doświadczenie menedżerskie (zarządzanie ponad 20 osobowym zespołem). Dodatkowo posiada doświadczenie biznesowe w sprzedaży na stanowisku dyrektora sprzedaży. Współpomysłodawczyni innowacyjnych, praktycznych rozwiązań biznesowych w zakresie kształcenia dla najwyższej Kadry menedżerskiej i komunikacji interpersonalnej. Jako trener wyróżnia się doświadczeniem, znajomością dydaktyki dorosłych oraz komunikatywnością i otwartością w kontaktach z grupą.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 050 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zarządzanie Kluczowymi Klientami - galeria
Zarządzanie Kluczowymi Klientami Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACYJNY   Następna usługa: Serwis Odkurzaczy Rainbow Kirby Warszawa