Cel szkolenia:
Uczestnicy w trakcie zajęć zapoznają się istotą zarządzania kluczowymi Klientami, dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi, będą potrafić określać cele, a także poznają niezbędne procesy do zarządzania Kluczowymi Klientami. Samodzielnie dokonają segmentacji rynku a także dokonają identyfikacji i selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia do Klienta, oraz przygotują plan działań – wdrażania strategii zarządzania Kluczowymi Klientami.
Grupa docelowa:
Handlowcy, osoby pracujące w działach sprzedaży, managerowie sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
Zwiększenie efektywności procesów sprzedażowych
Budowanie długoterminowych relacji z Klientami
Przygotowanie planu działań w zakresie Zarządzania Kluczowymi Klientami
Spojrzenie na obecnych i przyszłych Klientów z perspektywy szans rozwoju dla działu sprzedaży i organizacji
Tematyka szkolenia:
Istota zarządzania kluczowymi Klientami – czyli o co w tym wszystkich chodzi?
Przygotowanie do zarządzania kluczowymi Klientami – cele, umiejętności, systemy, procesy i wiele innych rzeczy
Identyfikacja kluczowych Klientów – segmentacja to nie wszystko
Strategie wejścia – decyzje, decydenci, macierz kontaktów – nie taki diabeł straszny
W drodze do zarządzania Kluczowymi Klientami – dobry plan to już połowa sukcesu
Metodyka szkolenia:
warsztaty, ćwiczenia grupowe, analizy przypadków, gry symulacyjne, inscenizacje.
Czas trwania:
2 dni czyli 16 godzin
Szkolenie poprowadzi Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego (1995) – sekcja pedagogiki, następnie Ukończone studia na kierunku zarządzania zasobami ludzkimi (2002), oraz studia podyplomowe „Akademia Profesjonalnego Trenera Biznesu (Akademia Leona Koźmińskiego Warszawa 2010). Od marca 2007 roku trener biznesu. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje takie dziedziny jak: obsługa Klienta, sprzedaż, negocjacje, doświadczenie menedżerskie (zarządzanie ponad 20 osobowym zespołem). Dodatkowo posiada doświadczenie biznesowe w sprzedaży na stanowisku dyrektora sprzedaży. Współpomysłodawczyni innowacyjnych, praktycznych rozwiązań biznesowych w zakresie kształcenia dla najwyższej Kadry menedżerskiej i komunikacji interpersonalnej. Jako trener wyróżnia się doświadczeniem, znajomością dydaktyki dorosłych oraz komunikatywnością i otwartością w kontaktach z grupą.