Oferta firmy RM Group w zakresie usług administracyjno – biurowych obejmuje m.in.:
- pomoc w wypełnianiu wszelkiego rodzaju druków urzędowych (ZUS, US, Banki)
- pisanie podań, wniosków i różnego rodzaju pism do urzędów i instytucji
- przepisywanie dokumentów
- obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej Klienta
- uporządkowanie i archwizacja dokumentów w małej firmie lub domu
- sporządzanie zestawień, baz danych, wykresów
- rejestracja i weryfikacja danych w systemie informatycznym
- sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych
- sporządzanie rocznych deklaracji rozliczeniowych
2. Usługi dla klientów indywidualnych:
- pisanie podań, wniosków do urzędów i instytucji
- pomoc w załatwieniu spraw urzędowych (wyrobienie dokumentów, paszportu, rejestracja samochodu, rejestracja firmy)
- sporządzanie rocznych deklaracji rozliczeniowych
3. Obsługa sklepów internetowych:
- przyjmowanie zamówienia towarów do wysyłki wybraną metodą - pakowanie w odpowiednie opakowanie
- przygotowanie dokumentacji nadawczej, adresowanie i wysyłanie
Informacje i dokumenty przekazywane są w dogodnej dla Klienta formie:
- pocztą elektroniczną