favore.pl
Praktyczne Aspekty Postępowania Administracyjnego

Praktyczne Aspekty Postępowania Administracyjnego nr 238468

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 050 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
śr: 10:00-16:00
cz: 10:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Cele szkolenia:
  • Zapoznanie uczestników ze specyfiką postępowania administracyjnego i jej zasadami
  • Nauczenie zasad związanych z właściwym doręczaniem korespondencji i obliczaniem terminów
  • Praktyczne nauczenie uczestników, w jaki sposób sporządzić decyzję administracyjną
  • Przedstawienie zagadnień związanych ze wznowieniem postępowania i ich znaczeniem w praktyce urzędniczej
Grupa docelowa:
 
Szkolenie jest skierowane do pracowników administracji publicznej (Starostwa Powiatowe, Urzędy Gmin, Urzędy Wojewódzkie, Ośrodki Pomocy Społecznej), realizujących w praktyce urzędniczej zasady procedury administracyjnej. Program szkolenia skonstruowany w sposób nie wymagający od Uczestników podstaw wiedzy prawnej.
 
 
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
 
Szkolenie pozwoli uczestnikom we właściwy sposób wykorzystywać instytucje procesowe przewidziane w przepisach kodeksu postępowania administracyjnego (doręczenia, wezwania, terminy, decyzja administracyjna, wznowienie postępowania), a tym samym uniknąć błędów mogących skutkować wydaniem wadliwych decyzji.
 
Tematyka szkolenia:
  1. Doręczenia, wezwania i terminy
  2. Rozstrzygnięcia w postępowaniu administracyjnym
  3. Decyzja administracyjna
  4. Postanowienia
  5. Ugoda administracyjna
  6. Weryfikacja decyzji ostatecznych
  7. Wznowienie postępowania
  8. Stwierdzenie nieważności

Metodyka szkolenia:

Prezentacja połączona z wykładem, metody warsztatowe, studium przypadków, ćwiczenie indywidualne i grupowe.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 050 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
śr: 10:00-16:00
cz: 10:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Praktyczne Aspekty Postępowania Administracyjnego - galeria
Praktyczne Aspekty Postępowania Administracyjnego Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Volkswagen Golf Bardzo Dobry Stan!   Następna usługa: Usluga koparko - ładowarka