favore.pl
Kurs: Jak podnieść poziom obsługi klienta?

Kurs: Jak podnieść poziom obsługi klienta? nr 247300

Lokalizacja: Łódź (woj. łódzkie)Więcej: sala szkoleniowa: ul.Zachodnia 70, 90-430 Łódź

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
220 / osoba
Użytkownik
l_matuszewski ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Łukasz Matuszewski
Edukey
Wyślij e-mail
ul. Łąkowa 3/5, budynek 14, Wejście B, lokal nr 4. 90-562 Łódź
90-562 Łódź

tel: 42 630809942 6308099
tel: 509 644223509 644223
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Jak podnieść poziom obsługi klienta? Jakość, techniki, standardy

 

Termin szkolenia: 2010.11.22, Łódź, 9:00 - 16:00

Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Szkolenie rozwija umiejętności budowania długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem. Szczególny nacisk położony jest na działania służące wzmocnieniu standardów obsługi klienta.

Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu zapoznanie się ze technikami i standardami budowania długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem. Wiedza zdobyta na szkoleniu prowadzi do podniesienia jakości obsługi oraz zadowolenia klienta, co stanowi najwyższą wartość w codziennej współpracy oraz budowaniu długofalowych relacji z klientem.

Idea szkolenia: Program koncentruje się na umożliwieniu uczestnikom szkolenia poznania i przećwiczenia kluczowych technik efektywnej obsługi klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych. Szkolenie ma również na celu uświadomienie uczestnikom, że mają realny wpływ na proces obsługi i stopień zadowolenia klienta, poprzez zastosowanie odpowiednich technik i standardów obsługi.

Korzyści dla uczestników: Uczestnicy rozwiną umiejętności komunikacyjne w procesie obsługi klienta. Dzięki zastosowaniu poznanych zasad będą potrafili umiejętnie prowadzić rozmowę, dowiedzą się na co klienci podświadomie i świadomie zwracają uwagę w procesie oraz jakie czynniki mają wpływ na zadowolenie klienta.


Agenda szkolenia:

1. Kim jest Klient?
2. Profesjonalna obsługa klienta
3. Budowanie Mapy Oczekiwań
4. Doradca/konsultant wizytówką firmy w oczach klienta
5. Kanały kontaktu z klientem: bezpośredni, telefoniczny, mailowy
6. Doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem
7. Elementy wywierania wpływu - pierwsze wrażenie, głos/mowa ciała, emocje
8. Doskonalenie techniki prowadzenia rozmów z klientem
9. Nabycie umiejętności reagowania zarówno na sytuacje typowe jak i nieprzewidziane
10. Rola komunikacji, zwroty negatywne i pozytywne podczas rozmowy z klientem

Trener prowadzący: Wyślij e-mail

Trener, coach i mediator. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, oraz studiów podyplomowych jako manager zasobów ludzkich (ARG Poznań) oraz trener Biznesu (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu). Mediator, członek Krajowego Stowarzyszenia Mediatorów i równocześnie trener z ramienia stowarzyszenia.

PROMOCJA CENOWA: Osobom, które zgłoszą się na szkolenie do 15 listopada 2010 roku
oferujemy atrakcyjny rabat 10 %.

Cena podstawowa: 220 PLN brutto
Cena z rabatem 10 %: 200 PLN brutto

Więcej informacji oraz możliwość zapisu dostępne na stronie: Wyślij e-mail

W razie dodatkowych pytań czekamy na kontakt:

Łukasz Matuszewski, e-mail: Wyślij e-mail tel. (42) 630-80-99



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
220 / osoba
Użytkownik
l_matuszewski ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Łukasz Matuszewski
Edukey
Wyślij e-mail
ul. Łąkowa 3/5, budynek 14, Wejście B, lokal nr 4. 90-562 Łódź
90-562 Łódź

tel: 42 630809942 6308099
tel: 509 644223509 644223
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU l_matuszewski
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Kurs: Jak podnieść poziom obsługi klienta? - galeria
Kurs: Jak podnieść poziom obsługi klienta? Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Odkryj możliwości jakie daje Facebook   Następna usługa: Osuszanie budynków