favore.pl
Vtiger 5. 2 PL  -  darmowy CRM wdrożenie

Vtiger 5. 2 PL - darmowy CRM wdrożenie nr 257318

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 463 / sztuka
Użytkownik
openit ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Błażej Pabiszczak
OPEN IT Błażej Pabiszczak
Wyślij e-mail
Olgi Boznańskiej 11
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel: 4822379037848223790378
tel: 05030351230503035123
fax: 48223790332
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
OPEN IT Błażej Pabiszczak
email:  Wyślij e-mail
Tel.:  Wyślij e-mail
Fax.:  Wyślij e-mail
Kom.: Wyślij e-mail
Strona www: Wyślij e-mail
Czym i dla kogo jest CRM Vtiger.
Jest to nowoczesny sposób zarządzania firmą wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki internetowej, bez konieczności instalowania oprogramowania na Twoim komputerze. Dzięki skomplikowanym systemom zabezpieczeń, możesz się zalogować do systemu swojej Firmy z każdego miejsca i komputera na świecie. Dotyczy to również Twoich pracowników, dzięki czemu będziecie w stałym kontakcie. Ilość dostępnych funkcji, łatwość w ich odkrywaniu i użytkowaniu, oraz niemal nieskończone możliwości systemu pozwolą zautomatyzować pracę co jest równoznaczne z zdecydowanym podniesieniem wydajności Twojego Przedsiębiorstwa.
Dla kogo zatem jest system CRM Vtiger. Przede wszystkim dla Przedsiębiorców ceniących sobie wygodę łatwego kontaktu, oraz nadzorowania projektów swoich Pracowników. Ogromne możliwości, połączone z bardzo intuicyjnym panelem kierowania, oraz opcje dostosowywania w niemal nieskończonej ilości konfiguracji - powoduje, że każdy Przedsiębiorca chcący rozwinąć swoją Firmę - idealnie się tutaj odnajdzie.
CRM należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii biznesu, gdzie stały kontakt i zadowolenie klienta jest kluczową wartością dla przedsiębiorstwa. Nie jest to jedynie kolejny system informatyczny, tylko jak określa to wielu praktyków jest przyjętą strategią, filozofią działania przedsiębiorstwa, która ma na celu poprawę kontaktów z klientami, przez co możliwy jest dynamiczniejszy rozwój przedsiębiorstwa i lepsza realizacja wyznaczonego celu – osiągnięcie zysku.
Budowa systemu nie jest skomplikowana i można przedstawić ją za pośrednictwem trzech głównych elementów:
  • Operacyjny (front-office) – odpowiadający za automatyzację podstawowych procesów biznesowych (marketing, sprzedaż, serwis).
  • Analityczny (back-office) – odpowiadający za analizę zachowań klientów na podstawie danych zgromadzonych w elemencie operacyjnym.
  • Komunikacyjny (interakcyjny) – odpowiadający za komunikację z klientami.
Najważniejsze cechy produktu VtigerCRM:
1. Twoje biurko
  • Pulpit - pozwala utworzyć w pełni spersonalizowany widok, dostosowany do indywidualnych potrzeb pracownika. Dzięki niemu, w jednym miejscu znajdziemy najistotniejsze elementy CRM-a. Jego prawidłowa konfiguracja, pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na odnalezienie ważnych informacji.
  • Kalendarz - bardzo przyjazne narzędzie do zarządzania czasem w przedsiębiorstwie. Podobnie jak kalendarz w programie Microsoft Outlook, zawiera ważne narzędzia pozwalające tworzyć zaproszenia, wysyłać powiadomienia do klientów/osób o nadchodzącym spotkaniu czy prowadzić grafik dnia. Ma też wiele innych funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania relacjami z Klientami.
  • Poczta - jest to prosty i przejrzysty klient poczty, który pozwala na pobieranie i wysyłanie wiadomości email. Możemy również korzystać z innych klientów poczty np.: Mozilla Thunderbird, a następnie synchronizować za pomocą bezpłatnych dodatków z naszym CRM-em.
  • Dokumenty - bardzo ciekawe narzędzie, pozwalające dołączyć do systemu dowolny plik z komputera, lub które pozwala na Tworzenie zaawansowanych dokumentów za pomocą prostego i intuicyjnego panelu. W ten sposób, możemy przypisać do Klienta, Oferty, Zamówienia lub innego modułu, dowolny dokument. Dla dokumentów możemy konfigurować uprawnienia, określające poziom dostępu.
2. Firmy i Kontakty
  • Kontrahenci - gromadzi informacje o kontrahentach w firmie, mogą to być partnerzy, klienci, sponsorzy itd. Moduł jest bardzo przejrzysty i pozwala w bardzo prosty i intuicyjny sposób przeszukiwać, podpinać i tworzyć nową zawartość w systemie. Jest to rdzeń całego CRM-a, który posiada powiązania do prawie każdego innego modułu w systemie. W szybki sposób możemy przeanalizować spotkania z ostatniego tygodnia, podejrzeć ostatnią fakturę, wysłać e-mail lub nowy termin - a to dopiero początek. Zachęcamy do przetestowania modułu na stronie demo.
  • Potencjalni Klienci - moduł możemy zintegrować ze stroną internetową, dzięki temu, każde zapytanie od nowej osoby dodaje go do naszego systemu, jako Potencjalnego Klienta. Dzięki jednemu przyciskowi, możemy przenieść firmę z modułu Potencjalni Klienci do modułu Kontrahenci.
  • Kontakty - zawiera listę osób i przypisanych do nich pól, które są połączone z innymi elementami systemu (np. Kontrahenci). Dodatkowo możemy importować i eksportować istniejące kontakty. Dzięki konfiguracji uprawnień, możemy zdecydować czy kontakty są widoczne dla wszystkich pracowników, czy tylko dla jednej osoby, każdy może posiadać bazę oddzielnych kontaktów.
  • Dostawcy - Lista dostawców, do których możemy przypisać zamówienia. Dostawców możemy dzielić na grupy i kategorię.
3. Sprzedaż
  • Kampanie Marketingowe - moduł pozwala monitorować przebieg i efekt kampanii marketingowych w firmie. Pozwala określić na ile opłaciła się reklama np. w gazecie, ile wydaliśmy na całą reklamę oraz ilu nowych Klientów pozyskaliśmy. Dodatkowo możemy utworzyć zestawienie na podstawie, którego dowiemy się, jakie zyski przynieśli nam Klienci pozyskani z Kampanii Marketingowej.
  • Procesy Sprzedaży - Sprzedaż często jest procesem cyklicznym, dla wielu Klientów odbywa się on w sposób podobny np. kontakt telefoniczny, przedstawienie oferty, akceptacja oferty, wysłanie dokumentu proforma, zamówienie towaru, dostarczenie towaru do Klienta, wysłanie faktury VAT. Takich procesów w firmie może istnieć kilkadziesiąt, są  one dopasowane do profilu działalności Klienta. Moduł Procesy Sprzedaży pozwala kontrolować, które elementy procesu zajmują za dużo czasu, w których elementach procesu Klient najczęściej rezygnuje a także pozwala zrozumieć, które elementy należy z automatyzować.
  • Zamówienia od Kontrahentów - wszystkie zamówienia, które otrzymujemy od Klienta w postaci email-owej, papierowej lub telefonicznej, możemy dodać do systemu. Oprogramowanie open source jest na tyle elastyczne, że możemy zintegrować CRM tak z innymi aplikacjami, że np. zamówienia będą wpływać do systemu automatycznie (np. za pomocą integracji z systemem EDI). Na podstawie zamówienia, możemy generować FV.
  • Oferty - Z poziomu oferty możemy generować Zamówienia od Klienta lub FV. Dodatkowo, możemy wysłać ofertę w postaci pliku PDF bezpośrednio do Klienta. Wzór dokumentu możemy stworzyć na własnym papierze firmowym, a wygląd i treść odwzorować zgodnie z już istniejącymi dokumentami. System w sposób ciągły tworzy historię naszych ofert.
  • Faktury - W systemie CRM mamy również możliwość tworzenia faktur, które następnie posiadają możliwość wprowadzania korekt kwotowych.Oczywiście ich wygląd możemy dostosować do istniejących już w firmie dokumentów. Na podstawie wystawionych faktur, stany magazynowe są modyfikowane.
  • Cenniki - Pozwalają one na wprowadzenie cen w modułach typu: Oferty, Faktury i Zamówienia. Możemy je utworzyć dla konkretnego klienta, jak również istnieje możliwość stworzenia cenników ogólnych. Należy podkreślić, że jeden produkt może znajdować się w kilku cennikach.
4. Serwis
  • Zgłoszenia Serwisowe - Służy do wprowadzania, monitorowania i rozliczania zgłoszeń przekazywanych przez użytkowników i Klientów. Zgłoszenia mogą dotyczyć usługi, sprzedanych produktów lub naszej firmy (sami decydujemy, które elementy podlegają zgłoszeniom). Jeżeli skonfigurujemy zgłoszenia zZadaniami Automatycznymi oraz Skanerem Poczty, to otrzymamy bardzo dobrze zautomatyzowaną maszynę dla działu serwisu.
  • Instrukcje - Jeżeli często są wprowadzane te same problemy do systemu, możemy na ich podstawie, stworzyć instrukcję, która będzie dostępna dla naszych Klientów. Takie rozwiązanie pozwala przygotować bazę wiedzy i oszczędza czas, który należy poświęcić na ciągłe odpowiadanie na powtarzające się problemy.
  • Kontrakty Serwisowe - Moduł odpowiada za monitorowanie umów z Klientami. Pozwala kontrolować ilość zużytych godzin, oraz przypomina nam o wygasających umowach.
  • Produkty Serwisowe - Po sprzedaży produktu, należy go serwisować i udzielać stosownych napraw, z pomocą przychodzi moduł Produktów Serwisowych, który pozwala kontrolować produkty objęte gwarancją/serwisem.
5. Logistyka
  • Produkty - oprócz podstawowych informacji o produkcie (które możemy rozbudować o własne pola), możemy również tworzyć komplety (zestawy). Dodatkowo możemy dodawać zdjęcia, podpinać dokumenty (np. Karty charakterystyki) oraz przypisywać do Klientów. Moduł pozwala zarządzać magazynem w firmie.
  • Usługi - Oprócz standardowych produktów w CRM-ie mamy pojęcie usług, które pozwalają rozliczać czas pracy (pracowników lub firm zewnętrznych). W połączeniu z Kontraktami Serwisowymi, stanowią uzupełnienie do pełnego rozliczania z pracy dla Klienta.
  • Zamówienia do Dostawców - Moduł Faktury pozwala na zdjęcie produktów ze stanów, natomiast Zamówienia do Dostawców pozwala na przyjmowanie produktów na stan. Dodatkowo pozwala monitorować przebieg zamówienia i ułatwia dalszą pracę w CRM (np. może generować kolejne dokumenty w systemie na podstawie utworzonego Zamówienia do Dostawców).
6. Projekty
  • Terminy - W module projektów możemy wprowadzać ważne terminy. Terminy pozwalają na wygenerowanie kalendarza z ważnymi wydarzeniami dla projektu. Dzięki temu modułowi, nie zapomnimy o żadnym ważnym terminie dotyczącym projektu.
  • Zadania - W ramach projektu możemy przydzielać i rozliczać zadania, które każdy uczestnik projektu musi wykonać.
  • Projekty - Zaawansowany moduł do zarządzania projektami w firmie. Mogą to być projekty firmowe lub projekty dla Klientów. W połączeniu z dwoma pozostałymi modułami (Terminy i Zadania), jest to dobrze przemyślany i zaprojektowany mechanizm, pozwalający kontrolować ważne dla firmy kontrakty, wdrożenia, przetargi itd.
7. Raporty
  • Raporty - Jest to proste a zarazem rozbudowane narzędzie do tworzenia, przeglądania i eksportowania raportów. Dzięki wbudowanemu narzędziu do projektowania raportów, możemy w systemie utworzyć prawie dowolny raport. Dodatkowo możemy porządkować raporty w folderach, oraz upubliczniać je pracownikom.
  • Wykresy - Każdy raport możemy zobrazować za pomocą wykresu
8. Narzędzia
  • Czytnik RSS - Tutaj możemy dodać kilka kanałów RSS a następnie w jednym miejscu przeglądać najważniejsze wiadomości ze świata lub wiadomości wewnątrz firmowe. Sposób wykorzystania modułu jest zależny od Firmy.
  • Strony WWW - Pozwala na dodanie dowolnej strony WWW, którą możemy przeglądać wewnątrz systemu CRM. Możemy również przeglądać firmowe strony, niewidoczne z poziomu internetu.
  • Połączenia Telefoniczne - Pozwala na monitorowanie i raportowanie połączeń telefonicznych wykonywanych w obrębie firmy.
  • Wiadomości SMS - Pozwala na monitorowanie i raportowanie SMS-ów wysyłanych z systemu CRM.
  • Komentarze - Pozwala na monitorowanie komentarzy dodawanych do systemu Vtiger.
  • Kosz - Dzięki temu modułowi, możemy przywrócić usunięte rekordy z CRM-a. Po usunięciu z kosza, rekordy są usuwane definitywnie.
9. Konfiguracja
  • Konfiguracja - Zbiór narzędzi, które pozwala kontrolować uprawnienia, ustawienia, zadania i inne elementy systemu CRM z poziomu panelu. Dostęp do modułu mają tylko użytkownicy z uprawnieniami administratora.
  • Zarządzanie modułami - Zaawansowany moduł pozwalający na instalacje i konfiguracje modułów w systemie Vtiger.
10. Moduły dodatkowe
  • Portal Klienta - Dodatkowe narzędzie, które pozwala Klientom na logowanie się do swojego panelu, przeglądanie instrukcji, dodawanie zgłoszeń serwisowych, pobieranie ofert i faktur. Klient ma możliwość monitorowania postępów serwisowych oraz poprawiania swoich danych.
  • Outlook Plugin - Pozwala synchronizować między sobą dwa narzędzia (Microsoft Outlook oraz Vtiger CRM). Jest darmowy, wygodny i prosty w obsłudze.
  • Office Plugin - Dzięki niemu tworzymy szablony wykorzystywane do automatyzacji pracy w systemie Vtiger CRM.
  • Thunderbird Extension - Pozwala synchronizować między sobą dwa narzędzia (Mozilla Thunderbird oraz Vtiger CRM).
  • Firefox Toolbar - Dodatek pozwala na szybkie tworzenie rekordów w systemie Vtiger z poziomu przeglądarki.
Nie będzie niczym odkrywczym, jeżeli powiemy Państwu, że gwałtowny rozwój firmy występuje przede wszystkim dzięki automatyzacji działania przedsiębiorstwa. Pytanie brzmi - Czy Wasza firma jest na to gotowa? Jeżeli tak - zapraszamy do kontaktu z nami, w celu ustalenia szczegółów dotyczących wdrożenia systemu w Państwa przedsiębiorstwie.
Więcej informacji znajdziecie Państwo pod adresem  Wyślij e-mail , lub kontaktując się pod numerem ( 48) Wyślij e-mail .
 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INFORMACJE
Cena
1 463 / sztuka
Użytkownik
openit ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Błażej Pabiszczak
OPEN IT Błażej Pabiszczak
Wyślij e-mail
Olgi Boznańskiej 11
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel: 4822379037848223790378
tel: 05030351230503035123
fax: 48223790332
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU openit
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Vtiger 5.2 PL - Pulpit z możliwością personalizacji - Vtiger 5. 2 PL - darmowy CRM wdrożenie
Vtiger 5. 2 PL - darmowy CRM wdrożenie Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 22)
Poprzednia usługa: WWYMIANA SPRZĘGŁA KOŁA DWUMASOWEGO   Następna usługa: Przeprowadzki ArchiwumWrocław