Adresaci:
Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji
Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
Cel :
Poznanie narzędzi social media
Określenie potencjału wykorzystania możliwości social media dla marki
Określenie korzyści i zagrożeń wybranych serwisów społecznościowych
Zdobycie umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
Zakres konsultacji;
Media społecznościowe
Media społecznościowe i ich wpływ na nasz biznes
Korzyści dla naszej firmy z wykorzystania mediów społecznościowych
Fanpage, Grupa czy profil?
Jak stworzyć interesujący Fanpage dla Twojej firmy
Promocja firmy/marki na Facebooku
Bezpłatne aplikacje przydatne dla Twojej firmy
Angażowanie fanów w dyskusję
Case studies (Polska i zagranica)
Mikroblogi
blip
Flaker
Śledzik
Case studies
Inne ważne serwisy social media
YouTube
Flickr
Slideshare
nk.pl
GoldenLine
Fora internetowe
Case studies
Monitorowanie swojej marki w Internecie
Dostępne narzędzia do monitorowania marki w Internecie
Newspoint, Newspoint UGC
Brandometr
Google Alert
Korzyści z monitoringu
Jedna godzina konsultacji wynosi: 1 osoba - 120 złotych brutto, 2 osoby - 160 złotych brutto, 3 osoby - 210 złotych brutto
Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft.
Sprawdź więcej szczegółów i zapisz się online:
http://www.edukey.pl/szkolenie/20/36
Pełna oferta szkoleń dostępna na naszej stronie internetowej: Wyślij e-mail
W razie dodatkowych pytań czekamy na kontakt:
Łukasz Matuszewski, e-mail: Wyślij e-mail tel. (42) 630-80-99