Jak Twoja firma może wykorzystać social media?
Termin: 2011.02.19, Łódź, Czas trwania 1 dzień, 9.00-16.00
Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej firmie? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twojego biznesu.
Adresaci szkolenia:
* Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
* Brand managerowie,
* Managerowie ds. komunikacji
* Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
Cel szkolenia:
* Poznanie narzędzi social media
* Określenie potencjału wykorzystania możliwości social media dla marki
* Określenie korzyści i zagrożeń wybranych serwisów społecznościowych
*Zdobycie umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
Korzyści:
Poznanie nowych narzędzi do promocji firmy, marki. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli samodzielnie stworzyć plan promocji na wybranych serwisach społecznościowych.
Zakres szkolenia:
* Media społecznościowe
* Media społecznościowe i ich wpływ na nasz biznes
* Korzyści dla naszej firmy z wykorzystania mediów społecznościowych
* Fanpage, Grupa czy profil?
* Jak stworzyć interesujący Fanpage dla Twojej firmy
* Promocja firmy/marki na Facebooku
* Bezpłatne aplikacje przydatne dla Twojej firmy
* Angażowanie fanów w dyskusję
* Case studies (Polska i zagranica)
Mikroblogi
* blip
* Flaker
* Śledzik
* Case studies
Inne ważne serwisy social media
* YouTube
* Flickr
* Slideshare
* nk.pl
* GoldenLine
Fora internetowe
* Case studies
Monitorowanie swojej marki w Internecie
* Dostępne narzędzia do monitorowania marki w Internecie
* Newspoint, Newspoint UGC
* Brandometr
* Google Alert
* Korzyści z monitoringu
Trener:
Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft.
Cena szkolenia:
Osobom, które zgłoszą się na szkolenie do 12 lutego 2011 roku
oferujemy atrakcyjny rabat 20 %.
Cena podstawowa: 600 PLN brutto (487,80 PLN netto)
Cena z rabatem 20 %: 480 PLN brutto (390,24 PLN netto)
Dane kontaktowe
ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7
90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00
e-mail: Wyślij e-mail
tel. (42) 630-80-99
fax. (42) 298-06-97