ul. Zachodnia 70
Szkolenie rozwija umiejętności budowania długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem. Szczególny nacisk położony jest na działania służące wzmocnieniu standardów obsługi klienta.
Cele:
optymalne wykorzystanie zasobów własnych - tych elementów i umiejętności, które pozwolą w nowoczesny, satysfakcjonujący sposób obsługiwać klientów
zdobycie wiedzy, czym jest skuteczna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
zrozumienie zachowań i oczekiwań klienta
nabycie umiejętności docierania do potrzeb klienta, dopasowania się do oczekiwań klienta oraz ich przekraczania
zrozumienie mechanizmów powstawania trudnych sytuacji w kontakcie z klientem i zapobieganie ich występowaniu
efektywna komunikacja werbalna - znaczenie i dobór słów
przyjazna komunikacja niewerbalna - wymowa gestów i mowa ciała
diagnozowanie potrzeb klientów - szybkie i trafne zadawanie pytań
rozpoznawanie emocji klientów i adekwatne reagowanie na różne emocje
zapobieganie trudnym sytuacjom
osiąganie zamierzonych celów w obsłudze
Czas trwania: 1 dzień, 8 godzin
Więcej informacji: Wyślij e-mail
Trener:
Od 2000 roku projektuje i prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności miękkich i zarządzania. Zajmuje się także działaniami w formie indywidualnej i grupowej z obszaru rozwoju osobistego. Wykorzystuje elementy NLP i psychologii zorientowanej na proces [POP]
Cena szkolenia:
Osobom, które zgłoszą się na szkolenie do 24 stycznia 2011 roku
oferujemy atrakcyjny rabat 10 %.
Cena podstawowa: 374 PLN brutto (304,07 PLN netto)
Cena z rabatem 10 %: 340 PLN brutto (276,42 PLN netto)
W przypadku zgłoszenia co najmniej 2 osób z jednej instytucji/firmy cena wynosi 320 PLN brutto (260,16 netto)
Dane kontaktowe:
ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7
90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00
e-mail: Wyślij e-mail
tel. (42) 630-80-99
fax. (42) 298-06-97