Termin i miejsce do ustalenia
Cena szkolenia: do ustalenia
Warsztat ten pozwoli Państwu usprawnić kontakty z klientami, poznać typy klientów, nabyć umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów, a także konstruktywnie wychodzić z konfliktów. Zdobędziecie Państwo wiedzę nie tylko jak skutecznie sprzedawać, ale również, co zrobić, aby skutecznie utrzymać już zdobytego klienta oraz budować pozytywny wizerunek swojej Firmy.
Cele:
*skuteczne kształtowanie pożądanych postaw i zachowań handlowych
*nabycie praktycznych umiejętności z zakresu:
*skutecznej argumentacji,
*posługiwania się ukrytą perswazją,
*korzystania z narzędzi nlp,
*docierania do potrzeb klienta,
*zwalczania jego niechęci,
*przekazywania niewygodnych informacji
Od 2000 roku projektuje i prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, zarządzania, psychologii reklamy i zachowań konsumenckich. Zajmuje się także działaniami w formie indywidualnej i grupowej z obszaru rozwoju osobistego. Wykorzystuje elementy NLP i psychologii zorientowanej na proces [POP].
Dane kontaktowe:
ul.Rewolucji 45a, lokal nr 7
90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00
e-mail: Wyślij e-mail
tel. (42) 630-80-99
fax. (42) 298-06-97