POSIADAMY ODDZIAŁY NA TERENIE ŚLĄSKA ORAZ WARSZAWY
Spółka powstała w 2004 r. z połączenia sił trzech niezależnych przedsiębiorstw z doświadczeniem i tradycją od 1990. Z naszych usług korzysta wiele firm województwa śląskiego. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu firmy borykające się z problemami księgowymi, finansowymi i prawnymi korzystając z naszych porad rozwijają się prężnie i funkcjonują coraz lepiej, osiągając znakomite wyniki finansowe.
W toku ciągłych zmian przepisów prawa podatkowego nie sposób prawidłowo i efektywnie prowadzić działalność gospodarczą, równocześnie załatwiając sprawy bieżące i śledzić nowelizację ustaw i rozporządzeń.
Posiadamy zezwolenie Ministra Finansów RP na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, naszą kadrę księgowych stanowią osoby będące członkami Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz stale rozwijająca się naukowo kadra w zakresie rachunkowości oraz prawa podatkowego i ZUS. Na stałe współpracujemy z rzeczoznawcą majątkowym wpisanym na listy rzeczoznawców bankowych i biegłych sądowych oraz agentami ubezpieczeń z licencją Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych. Współpracujemy z radcami prawnymi oraz kancelariami adwokackimi.
Proponujemy, aby sprawy prawno-finansowo-ubezpieczeniowe powierzyli Państwo profesjonalistom.
OFERUJEMY
Uruchamianie działalności gospodarczej
- rejestracja w Urzędzie Skarbowym
- wniosek o nadanie NIP
- komplet zawiadomień w zakresie wyboru formy opodatkowania
- rejestracja w Głównym Urzędzie Statystycznym
- rejestracja płatnika w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Umowy o prowadzenie usług księgowych oraz doradczych
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałt)
- prowadzenie księgi rachunkowej
- rozliczenia obrotu wewnątrzwspólnotowego UE (INTRASTAT)
- rozliczenia importu i eksportu z państwami trzecimi (pozawspólnotowymi)
- prowadzenie rozliczeń płacowych (ZUS, listy płac, umowy cywilnoprawne)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, pracowniczej, doradztwo
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- przeprowadzanie rekrutacji i doboru personelu
Likwidacja działalności gospodarczej
- przeprowadzenie likwidacji
- sporządzenie deklaracji, zawiadomień itp.
- przeprowadzenie upadłości
Sprawozdania finansowe
-bilanse
-rachunek zysków i strat
-rachunek przepływów pieniężnych
-sprawozdania statystyczne
-raporty o poziomie kosztów
-wnioski kredytowe, analizy finansowe
Wyceny:
- nieruchomości,
- maszyn i urządzeń,
- wartości niematerialnych i prawnych (patentów, znaków użytkowych, wynalazków, znaku firmowego),
- przedsiębiorstw,
- spółek,
- udziałów i akcji,
- analizy ekonomiczne (business-plany, feasibility study i inne)
oraz usługi i doradztwo konsultingowe